- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

بحرانی با «حجاب راه رستگاری» در راه فجر/ نسخه سینمایی این مستند آماده می‌‎شود

shahriar-bahrani

شهریار بحرانی مستند «حجاب راه رستگاری» را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

 شهریار بحرانی کارگردان سینما درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از حدود دوسال پیش مشغول ساخت مجموعه مستندی با نام «حجاب راه رستگاری» هستم که بخش هایی از تصویربرداری آن همچنان باقی مانده است. درصدد هستیم یک نسخه حدود ۹۰ دقیقه‌ای را آماده کنیم  که مراحل پایانی این نسخه در حال آماده سازی است و احتمالا اولین نمایش آن در بخش مستند سی و دومین جشنواره فیلم فجر باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «ملک سلیمان» ادامه داد: تدوین این فیلم را مهدی اسدی انجام داده و امیر زرین مشغول انجام مراحل پایانی کارهای جلوه های ویژه رایانه‌ای این فیلم است. امیدواریم این نسخه از «حجاب راه رستگاری» مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

بحرانی در این فیلم  به مفاهیم حجاب در قرآن می‌پردازد. حجاب به‌ خاطر فلاح، حجاب به‌ خاطر رحمت، حجاب به‌ خاطر مغفرت، حجاب به‌ خاطر اجر عظیم، حجاب به‌ خاطر تقوا، حجاب به‌ خاطر تزکیه، حجاب به‌ خاطر توبه و حجاب به‌ خاطر اطاعت امر خدا و پیامبرش برخی موضوعات و مصاحبه با کارشناسان مذهبی و قطعات نمایشی از بخش‌های مختلف این مستند است. هدف از ساخت این مستند ارایه راهکارهای متعالی درباره ایجاد فهم صحیح و دقیق نسبت به جایگاه فلسفه حجاب نزد خداوند و در پی آن پیدایش انگیزه و گرایش درونی به این مقوله میان مخاطبان است.

شهریار بحرانی ساخت فیلم‌های سینمایی «حمله به اچ۳»، «دنیای وارونه» و… را در کارنامه خود دارد.