- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«بچه‌های نسبتا بد» به رادیو جوان می‌روند

bache-haye-nesbatan-bad

برنامه رادیویی «روزهای دوست داشتنی» جمعه ۱۵ آذرماه میزبان عوامل مجموعه «بچه‌های نسبتا بد» است.

سوره سینما- برنامه «روزهای دوست داشتنی» یک برنامه اجتماعی در شبکه رادیویی جوان است که جمعه ۱۵ آذر روی آنتن می رود و فرزاد حسنی عوامل سریال «روزهای دوست داشتنی» را میزبانی خواهد کرد تا درباره یک موضوع اجتماعی میزگردی تشکیل شود. سیروس مقدم، میلاد کی مرام، پیمان سجادی و نیکی مظفری از کسانی هستند که دور میز استودیو می نشینند و البته تعدادی از شنوندگان رادیو نیز حضور خواهند داشت. این برنامه هر هفته درباره یک موضوع صحبت می کند و این بار نیز حول محور یک سوژه اجتماعی بحث می شود: بدترین کاری که هر کسی می تواند انجام بدهد چیست؟

ویژگی خاصی که این برنامه را متمایز می‌کند، حضور مهدی امین لاری شاعر و نوازنده ای است که به همراه گیتار خود در کنار جمع حاضر است و به صورت بداهه با استفاده از کلماتی که افراد به کار می برند، شعر می‌سراید و می نوازد. بناست هر هفته «روزهای دوست داشتنی» مهمان های مختلفی را دعوت کند و درباره موضوعات گوناگون با آنها به بحث بنشیند و البته امکان حضور شنونده های داوطلب  در استودیوی ضبط نیز برای هر برنامه میسر است.

طراحی و تهیه‌کنندگی و سردبیری این برنامه را مرسده بابایی بر عهده دارد. صدابرداری برنامه را مهدی حدادی انجام می‌دهد و جمال موسوی کارشناسی است که قرار است بحث را با زبان طنز پیش ببرد. «روزهای دوست داشتنی»هر هفته در روزهای جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی آنتن رادیو جوان قرار می‌گیرد.