- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مسعود کرامتی سریالش را دی ماه کلید می‌زند/تأکید بر حضور بازیگران تئاتری

masood-keramati-2

مسعود کرامتی سریال جدیدش «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را دی ماه کلید می‌زند.

کرامتی کارگردان سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» درباره آخرین خبرهای این مجموعه به سوره سینما گفت: همچنان در مرحله پیش‌تولید هستیم. سعی می‌کنیم در ترکیب بازیگران بیشتر از بازیگران تئاتر استفاده کنیم.این سریال یک کار آپارتمانی مبتنی بر تمرین و اجراست. پیش‌بینی می‌کنم سریال جمع و جور و پرمخاطبی شود. داستان برآمده از دل مردم است و مخاطب با آن ارتباط خوبی برقرار خواهد کرد و به درد مردم خواهد خورد.

وی که در سریال «میلیاردر» با تهیه‌کننده دچار اختلاف شد درباره شرایط تولیدی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» توضیح داد: امیدوارم این مجموعه مورد حمایت قرار بگیرد و بی دغدغه پیش رود. مشکلی که در سریال «میلیاردر» پیش آمد مربوط به اختلاف من و تهیه‌کننده و نداشتن تفاهم در چگونگی پیشرفت کار بود. به هر حال همیشه با شرایط ایده‌آل فاصله داریم ولی به مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» خوش‌بینم. عفیفه سابقه مشخصی در تهیه‌کنندگی دارد و همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود.

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده این سریال درباره کلید خوردن این مجموعه در گفتگو با سوره سینما اضافه کرد: تلاشمان این است سریال «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را دی ماه کلید بزنیم. تولید آن پنج ماه طول خواهد کشید و پخشش از نوروز ۹۳ آغاز خواهد شد.

داستان ‌«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در یک آپارتمان رخ می‌دهد. قهرمان اصلی داستان دختری به نام شیوا فارغ التحصیل رشته روانشناسی است که با ایجاد یک وبلاگ و اتفاقات و تجربیاتی که در زندگی خود و اطرافیانش رخ می‌دهد را به اشتراک می‌گذارد و خوانندگان وبلاگ خود را به تعامل وا می‌دارد.

مسعود کرامتی کارگردانی فیلم‌های «پاتال و آرزوهای کوچک»، «روز کارنامه»، «ترانه کوچک من» و … را بر عهده داشته است.