- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آقاخانی با «لامپ صد» در راه جشنواره فیلم فجر/ آغاز فیلمبرداری در محلات

lampe-sad1

با پایان فیلمبرداری «لامپ صد» نخستین فیلم بلند سینمایی سعید آقاخانی در تهران فیلمبرداری این فیلم در محلات آغاز شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی فیلم، گروه سازنده از امروز کار خود را در محلات آغاز کرده‌اند و ۳۰ درصد فیلمبرداری «لامپ صد» در این شهر انجام خواهد شد. تدوین فیلم به طور هم زمان توسط بهرام دهقانی آغاز شده و گروه در تلاش هستند تا «لامپ صد» را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

عوامل سازنده فیلم سینمایی «لامپ صد» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه کنندگان: محسن محسنی نسب، احسان دلاویز، مجری طرح: محسن تنابنده، مدیر تولید:حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس: گلرخ حقیقی، برنامه ریز: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه‌ای: پیام مومنی. بازیگران: محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، علیرضا اوسیوند. با حضور: پوریاپورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی.

«لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.