- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سریال‌های مناسبتی قدرت جذب مخاطب دارند

mohamad-sadeghi

بازیگر فیلم سینمایی «لاله» به فرجام رسیدن این پروژه را به نفع سینمای ایران دانست.

محمد صادقی درباره آخرین فعالیت های خود به سوره سینما گفت: من امسال فیلمی در جشنواره فجر ندارم و اتفاقا می‌خواهم از همین طریق اعلام کنم در پروژه «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور حضور ندارم و فکر می کنم یک تشابه اسمی اتفاق افتاده است. اگر فیلم «لاله» به اتمام می رسید، این امکان وجود داشت که در جشنواره امسال حضور داشته باشم، اما در حالی که ۸۵ درصد از فیلم فیلمبرداری شده بود، متوقف شد.

وی افزود: سرمایه زیادی برای این فیلم خرج شده و به نظرم به صلاح سینما نیست که همینطور بی‌نتیجه رها شود. من در این فیلم نقش یکی از مدیران فدراسیون را داشتم و وجه تمایز این اثر انگلیسی زبان بودن آن بود و من به دلیل این که سال‌ها در آمریکا زندگی و تحصیل کردم، برای بازی در این فیلم انتخاب شدم و از این بابت تجربه خوبی را به کارنامه ام اضافه کردم، حیف که به پایان نرسید.

محمد صادقی درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام دهه آخر صفر پخش شد و بازخورد خوبی داشت. اساسا مجموعه های مناسبتی از یک ظرفیت بالقوه جذب مخاطب برخوردارند و اگر با تسلط بر نقاط ضعف و قوت آنها، پرداخت بهتری انجام شود، تلویزیون نیز می تواند به جایگاه خوبی که قبلا داشت، برگردد.

محمد صادقی در فیلم‌های سینمایی «پرچم های قلعه کاوه»، «ابراهیم خلیل الله»، «شاه خاموش»، «وعده دیدار» و … بازی داشته است.