- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

استقبال از فیلم میرکریمی در سینما سپیده/ پاتوق سینماگران

cinema-sepideh

مدیر سینما سپیده استقبال از جشنواره فیلم فجر در این سالن متعلق به حوزه هنری را قابل توجه دانست.

حسین کشاری به خبرنگار سوره سینما گفت: این سینما متعلق به اعضای خانه سینما است و استقبال از آن عالی بوده، اغلب افرادی که به این سینما می‌آیند دست اندرکاران سینما هستند و با علاقه فیلم‌ها را دنبال می‌کنند. ما تلاش کردیم با ایجاد فضایی گرم و راحت این سینما را به یک پاتوق فرهنگی برای علاقمندان تبدیل کنیم. پاتوقی که اعضای خانه سینما بتوانند در آرامش فیلم ببینند، باهم دیدار داشته باشند و این ایام ویژه را به خوبی پشت سر بگذارند.

وی افزود: فیلم سینمایی «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی، «خواب زده‌ها» ساخته فریدون جیرانی و «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی بیشترین میزان استقبال را داشتندو دیروز دوشنبه فیلم «متروپل» در سینما سپیده روی پرده رفت که سالن کاملا پر بود و یکی از شلوغ ترین سانس‌های جشنواره را داشتیم. نمایش فیلم‌های حوزه هنری در این سینما هنوز شروع نشده است.

کشاری درباره انجام طرح ویژه سلام سینما در این سالن گفت: آن روز ما از ساعت ۶:۴۵ در سینما سپیده مردم را میزبانی کردیم و با تهیه و ارائه بلیت رایگان به آنها نظم دادیم که راحت وارد سالن شوند و بتوانند «خسته نباشید» و «بوی گندم» را تماشا کنند. در روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه ۳۹۶۰ نفر رایگان در سینما سپیده فیلم دیدند. در بعضی سانس‌ها تمام سالن مملو از جمعیت بود و عده ای هم ایستاده فیلم دیدند. خوشحالم که در سینمای ما با وجود جمعیت علاقمند فراوان کاملا طرح با شرایط مناسب و احترام به مخاطب اجرا شد. افرادی این روز به سینما آمدند که کلا در عمرشان به سینما نرفته بودند و این نشان می دهد برای بخشی از مخاطب بلیت سینما مسئله مهمی است.

وی افزود: نماینده سازمان سینمایی وزارت ارشاد در سینما سپیده و دیگر سینماها حضور داشت و نحوه خدمت رسانی به مردم و اجرای طرح سلام سینما را شاهد بود. تلاش ما در سینما سپیده احترام به مخاطب و ایجاد فضایی امن و سالم برای اوست. امیدوارم در طول سال و مناسبت‌هایی مثل جشنواره فیلم فجر یا روز سلام سینما، این تلاش‌ها نتیجه مثبت بدهد.