- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

تقدیر رئیس حوزه هنری از سه سینمادار برگزیده

taghdir-Cinema

محسن مومنی شریف بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از سه سینمادار برگزیده حوزه هنری تقدیر کرد.

سوره سینما- امروز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری در حضور محمد حمزه زاده معاون هنری حوزه هنری، سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره و تعدادی از مدیران حوزه هنری از رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی، امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما استقلال و حسین کشاری مدیر سینما سپیده به دلیل مدیریت درست سالن‌هایشان در ایام جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد.

taghdir Cinema (1) [1]

در آغاز این جلسه مومنی شریف با تشکر از خدمات سازمان سینمایی سوره در بخش‌های مختلف از جمله سالن داری گفت: سینماهای حوزه هنری باید فضاهایی امن و مناسب برای خانواده ها باشند. از شما دوستان که در روزهای سخت جشنواره فیلم فجر تلاش کردید مخاطبان در سینماهای حوزه هنری با آرامش و امنیت به تماشای تولیدات سینمای ایران بنشینند، سپاسگزارم. امیدوارم در سالن‌های‌تان اکران نوروزی خوبی داشته باشید، سینماهایتان مملو از جمعیت علاقمندی باشد که به سینما تعلق خاطر دارند. هر چند که بعضی از تولیدات سینمای ایران تلخ هستند و این شاید برای بسیاری از خانواده ها جذاب نباشد. اما آرزوی همه ما که در عرضه فرهنگ حضور داریم این است که خانواده های ایرانی به تماشای آثاری بنشینند که امیدبخش باشند و رضایتشان را برآورده کند.

taghdir Cinema (2) [2]

سهیل جهان بیگلری مدیر عامل سازمان سینمایی سوره هم در این مراسم گفت: مخاطبان سینماهای آزادی، استقلال و سپیده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اقشار و گروههای مختلف بودند. اعلام رضایت مخاطبان این سالن‌ها از نحوه خدمات، کیفیت صوتی و تصویری و برخورد کارکنان با آنها امیدوارکننده است. به پاس این تلاش ها از این دوستان قدردانی می کنیم و امیدواریم در سال‌های بعد تمام سینماهای حوزه هنری بهترین خدمات را به مخاطبان و علاقمندانشان ارائه دهند. این مدیران و دیگر همراهان ما در حوزه هنری که با علاقه و بدون چشمداشت مالی زحمت می‌کشند سرمایه های گرانقدری هستند که ارزش آنها را می‌دانیم. تمام سعی ما رسیدن به سینمایی فرهنگی و انقلابی است که مخاطب داشته باشد و برای دست یابی به این چشم انداز تلاش می‌کنیم.

taghdir Cinema (3) [3]

در پایان مراسم مدیر حوزه هنری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رضا سعیدی پور، حسین کشاری و امیرهوشنگ پاسبانیان تقدیر کرد. غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی، فرید فرخنده کیش مدیر تولید و امور فرهنگی، محمود کاظمی مدیر عامل موسسه بهمن سبز و … در این مراسم حضور داشتند.