- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

هادی مولوی دوست مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری شد

molavi-doost

سوره سینما – به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری حکم صادر شده توسط رییس حوزه هنری به شرح زیر است:

«جناب آقای هادی مولوی دوست، نظر به صلاحیت های فرهنگی و هنری و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف مدیریت حوزه فرهنگ، به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری منصوب می شوید.
امروز که دشمنی استکبار جهانی با فرهنگ و تعالیم اسلامی و نظام بر آمده از آن به شکل جنگی تمام عیار و تهاجمی گسترده در حوزه اندیشه و فرهنگ نمایان شده است، اهمیت و جایگاه بی بدیل فرهنگ و هنر بیش از گذشته مطمح نظر است. در این میان  حوزه هنری، به عنوان خاستگاه ادب و هنر انقلاب اسلامی با باور و رفتار جهادی هنرمندان متعهد و فرزانه و همکاران مومن، خود را در خط نخست این مصاف می داند.»

در بخش دیگری از این حکم آمده است:

«انتظار است با مدیریت جنابعالی، روابط عمومی این نهاد انقلابی، مانند گذشته در تحقق وظایف محوله، به ویژه در سه بخش اطلاع رسانی، تبلیغ و ترغیب و مشارکت جویی و همگرایی، معرف تلاش های مخلصانه بوده و رابطی امین میان حوزه و مخاطبانش باشد. ایجاد پیوند درونی در خانواده بزرگ حوزه هنری از دیگر انتظارات اینجانب است.»

شایان ذکر است هادی مولوی دوست متولد سال ۵۱ تهران و کارشناس ارشد الهیات در گرایش تاریخ و تمدن ملل اسلامی است. وی تا به حال در سمت هایی همچون مدیر تشکیلات و روش های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مدیر امور اجتماعی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، مدیر کل روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، عضویت در شورای اطلاع رسانی دولت، مشاور اجرایی و مدیر حوزه ریاست و مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه فرهنگیان، رییس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه فرهنگیان، عضویت در شورای تحلیل محتوای روزنامه همشهری، عضو تیم تحقیقاتی ساختار سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و … حضور داشته است.

گفتنی است پیش از این علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری ، سرپرستی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل را بر عهده داشته است.