- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکران رسمی «زندگی جای دیگری است» از فردا شروع می‌شود

zendegi

اکران رسمی فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به خاطر اعمال چند مورد اصلاحیه یک روز به تعویق افتاد.

علی هیربد مدیر سینما فرهنگ به سوره سینما گفت: بنا بود امروز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه اکران عمومی فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی شروع شود، اما به خاطر اینکه باید چند مورد اصلاحیه روی فیلم اعمال می‌شد، این اتفاق با یک روز تأخیر رخ می‌دهد و فردا صبح پنجشنبه اولین سانس سالن سینما فرهنگ به عنوان سینمای سرگروه و دیگر سالن‌های نمایش دهنده فیلم را اکران می‌کنند.

وی افزود: من «زندگی جای دیگری است» را در جشنواره دیدم و فروش خوبی برای آن پیش بینی می‌کنم. مطمئنم فیلم جایگاه خود را میان مخاطبان به دست می‌آورد. ما برای اکران نوروز ۹۳ «چ» و «با دیگران» را نمایش دادیم. فیلم حاتمی کیا فروش بسیار خوبی داشت و «با دیگران» به این دلیل که در ردیف آثار مخاطب خاص قرار می‌گیرد، چندان با استقبال مواجه نشد و از امروز از پرده پایین می‌آید.

هیربد در پاسخ به این سوال که تکلیف ماجرای بازسازی سالن سینما فرهنگ چه شد، توضیح داد: آنچه برای من بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد سر پا بودن این سالن قدیمی پایتخت و ارائه خدمات مطلوب به تماشاچیان است. نهادی که در مورد بازسازی یا تبدیل سینما فرهنگ به یک پردیس سینمایی تصمیم گیری می‌کند، بنیاد سینمایی فارابی است و تا کنون تصمیم جدیدی را در این باره به ما ابلاغ نکرده است.

Zendegi-poster-l [1]

فیلم «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی حامد بهداد، نیکی کریمی، پارسا پیروزفر و یکتا ناصر درباره زندگی یک احیاگر در یک بیمارستان است. مردی که می‌فهمد چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است. البته سیدامیر سیدزاده تهیه کننده این فیلم در پاسخ به اکران نشدن آن از امروز به خبرنگار سوره سینما گفت: «زندگی جای دیگری است» مشکل اصلاحیه ندارد، دلیل اکران نشدن فیلم مشکلاتی کوچک در برنامه ریزی ما برای نمایش عمومی این فیلم بوده است.