- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مدیر هنری جشنواره فیلم مقاومت معرفی شد

niroomand

محمدحسین نیرومند مدیر هنری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت این دوره جشنواره با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری درحوزه فرهنگ در ابعاد گسترده ای طراحی شده و در سه گستره ملی، بین المللی و استانی برگزار می شود که قطعا، استراتژی تبلیغاتی و فضاسازی عمومی و راهبردهای هنری و نگاه هویتی از اهمیت ویژه برخوردار است.

در همین راستا محمدحسین نیرومند طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت به عنوان مدیر هنری این رویداد فرهنگی و ارزشی انتخاب شد. نیرومند به عنوان مدیر هنری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت انتخاب شد. نیرومند کارشناس فرهنگی و هنری و از هنرمندان شناخته شده کشور است که تجربه و سابقه درخشانی در حوزه های مختلف هنری و مدیریتی را در کارنامه دارد. مدیریت در گروه های تلویوزیونی، تالیف دهها مقاله در ارتباط با آموزش کاریکاتور در کیهان کاریکاتور،کتاب طنز مصور (مجموعه آثار) و برپایی نمایشگاه در داخل و خارج کشور از جمله فعالیت های اوست.دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور، مشاور هنری وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و مشاور هنری ریاست حوزه هنری از دیگر مسئولیت های اوست.

 تقویت بنیان‌های فرهنگی و ارزشی و پاسخگویی به نیازهای تحلیلی و تئوریک در زمینه مباحث و موضوعات محتوایی معاصر؛ تجزیه و تحلیلو آسیب‌شناسی هنر و سینما و سینمای انقلاب و دفاع مقدس، سینمای پایداری جهان اسلام و نشان دادن افق نیازها و ضرورت‌ها از اهداف جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است.