- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«آسمان زرد کم عمق» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

download

فیلم سینمایی «آسمان زرد کم عمق» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

سوره سینما- در این فیلم ترانه علیدوستی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، سعید چنگیزیان و حمید آذرنگ بازی کردند. این فیلم سینمایی را بهرام دهقان تدوین کرده و حسین علیزاده موسیقی آنرا ساخته است. فیلم در مورد زوج جوانی است که برای بهتر شدن رابطه‌شان اتفاقات گذشته خود را در زندگی مرور می‌کنند و این همزمان می‌شود با وقوع اتفاقات جدید و تاثیر آن بر زندگی آنها.

«آسمان زرد کم عمق» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر زن، تدوین، فیلمبرداری و چهره‌پردازی شد و سیمرغ بهترین تدوین را بهرام دهقان برای این فیلم دریافت کرد. این DVD دو گزینه صدای دالبی ساراند ۵:۱ و دو باند: استریو دارد و همچنین نمونه فیلمهای جدید عرضه شده و آماده عرضه در منوی آن قابل دسترسی است. در ضمن پشت صحنه فیلم نیز ضمیمه این DVD است.

این فیلم برنده جایزه بهترین تدوین، موسیقی و طراحی صحنه و لباس در جشن منتقدان، منتخب بهترین فیلمبرداری در بخش بین المللی فیلم فجر و سیمرغ بلورین بهترین فیلم آسیایی سی و یکمین‌جشنواره فیلم فجر شده است. موسسه رسانه‌های تصویری از روز چهارشنبه سوم اردیبهشت DVD «آسمان زرد کم عمق» را در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌کند.