- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

توضیح مریلا زارعی درباره تصاویرش در یک فیلم/ در «سلام سینما» حضور نداشتم

merila-zarei

مریلا زارعی نسبت به  انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری گلایه کرد.

سوره سینما- در چند روز گذشته تصویری  منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایت‌ها منتشر شده و اعلام شده که تصویر وی در ۲۰ سال  پیش و زمان حضور در فیلم «سلام سینما» است. مریلا زارعی با تکذیب این خبرو عکس گفت:  تصویری که به تازگی  منتشر شده  و اعلام شده که چهره من در فیلم «سلام سینما» است، به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که  نام  وی را نمی‌دانم.

وی ادامه داد : متاسفانه در برخی سایت‌ها و حتی ویکی پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست به طور مثال  بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی پدیا منتشر شده درست نیست و قابل انتشار نیست.

زارعی با در خواست از خبرگزاری‌ها سایت‌های خبری و روزنامه ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می رود رسانه های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند .

مریلا زارعی متولد تهران ،۲۵ فروردین ۱۳۵۳ است . وی تاکنون در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی  حضور داشته است. وی تاکنون ۲۰ بار در جشن‌ها و جشنواره‌های فیلم فجر ،جشن سینمای ایران (خانه سینما)،جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است. زارعی برای بازی در فیلم «سربازهای جمعه» به کارگردانی مسعود کیمایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار ۱۴۳» شده است.