- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

طومار زندگی «شمر» در هم پیچیده می شود

طومار زندگی «شمر» در هم پیچیده می شود

سوره سینما : سریال تلویزیونی مختارنامه در قسمت ۲۸ خود که جمعه نهم اردیبهشت ماه پخش می شود، داستان تعقیب و گریز، غافلگیری و به هلاکت رساندن شمر معلون را به تصویر خواهد کشید

به گزارش سوره سینما ، علاقمندان سریال مختارنامه از ابتدای پخش این سریال و تماشای مظلومیت اهل بیت و ستم هایی که بر آنها وارد شده، همواره با این امید به تماشای صحنه های اینچنینی می نشستند که در ادامه قسمت های سریال بتوانند شاهد انتقام گیری مختار از اشقیاء باشند. حالا بعد از پخش قسمت ۲۷ سریال که در آن عمر سعد با بدنی آلوده، نجس و بدون غسل کردن به هلاکت رسید، در قسمت ۲۸ نوبت شمر است تا گرفتار انتقام و عدالت مختار ثقفی شود.

به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، شمر در قسمت ۲۸ از کوفه فرار کرده و در یکی از خرابه های اطراف مدائن در انتظار پیوستن غلامش «رستم» است که با عملیات تعقیبی که توسط کیان طراحی شده شناسایی و سرانجام به دست «کیان ایرانی» به درک واصل می شود. از دیگر وقایع این قسمت حضور «سنان » یکی دیگر از اشقیاء در روستای «ابن ربیع» است. او در این روستا همسری جوان دارد که به دیدارش رفته و این ملاقات غیر منتظره حوادثی را رقم می زند. پایان بخش قسمت ۲۸ سریال مختارنامه نیز نمایشی صحنه ای کوتاه و تاثیر گذار از واقعه کربلا است.

بر اساس این گزارش در این قسمت بازی «رحمان باقریان» در نقش زربی غلام مختار و «محمد فیلی» در نقش شمر به پایان خواهد رسید.