سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ خرداد ۱۳۹۳ در ۹:۲۰ ق.ظ چاپ مطلب

«با چشمان گرگ بیابان» در تئاتر و تلویزیون/ احتمال حضور پژمان جمشیدی

chista-yasrebi

نمایش «با چشمان گرگ بیابان» برای حمایت از کودکان مبتلا به سندرم دان به کارگردانی چیستا یثربی روی صحنه می‌رود.

نمایش «با چشمان گرگ بیابان» برای حمایت از کودکان مبتلا به سندرم دان به کارگردانی چیستا یثربی روی صحنه می‌رود.

چیستا یثربی که پس از دوران نقاهت به دنیای صحنه و نمایش بازگشته است در رابطه با تازه ترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: احتمال دارد نمایش «با چشمان گرگ بیابان» را که خود تهیه کننده آن هستم به خاطر عدم همکاری مرکز هنرهای نمایشی در اختصاص سالن، در خانه هنرمندان روی صحنه ببریم.

وی گفت: این نمایش سه اپیزود عاشقانه است که به ارتباط ۵ آدم با یکدیگر می پردازد و طبق برخی برنامه ریزی شهریور و مهرماه امسال روی صحنه خواهد رفت. همچنین قرار است نسخه تلویزیونی آن هم با تغییراتی که یک نمایشنامه را به فیلمنامه تبدیل می‌کند به تهیه کنندگی دکتر مجید صالحی نیا بنویسم، بازیگران هر دو اثر مشترک هستند.

چیستا یثربی ادامه داد: هنگامه قاضیانی از بازیگران مورد نظرما بود که با وجود تمایل وی، متاسفانه به دلیل برخی امور شخصی از این همکاری بازماند. تا به حال حضور سوسن پرور در این پروژه صد در صد است. همچنین حدود یک ماه پیش هم مذاکراتی با پژمان جمشیدی انجام داده ایم که نتیجه حضور وی هنوز قطعی نیست.

وی افزود: عواید این نمایش به حمایت از این کودکان تعلق خواهد گرفت. من سال ها از عمر خود را صرف آموزش کودکان سندرم دان کردم چون معتقدم این بچه ها شاد و امیدوارند و می توانند این شادی را به دیگران هم منتقل کنند. به نظر من بهره هوشی ملاک مناسب و انسانی برای سنجش افراد نیست. انسان فارغ از هر چیز اول انسان است و بعد تفاوت‌هایی با دیگران دارد.

یثربی که بعد از فیلم «شازده سلیم» برای دومین بار کارگردانی فیلم بلند را تجربه می‌کند افزود: برای ساخت اثر تلویزیونی این نمایشنامه که «یک سایکوتیک کوچک» نام دارد، عجله نداریم و از آنجا که جام جهانی هم نزدیک است بعد از نمایش صحنه‌ای، آن را کلید خواهیم زد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>