- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نصیربیگی مدیر بخش جلوه گاه نور جشنواره فیلم مقاومت شد

nasir-beigi

طی حکمی از سوی محمد خزاعی دبیر سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، امیر نصیربیگی مدیر بخش جلوه گاه نور این جشنواره شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ متن حکم مدیر بخش جلوه گاه نور جشنواره مقاومت به این شرح است: جناب آقای امیر نصیربیگی/با عنایت به پیشنهاد ریاست محترم سازمان بسیج هنرمندان کشور و نظر به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی در زمینه برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری و تعامل و ارتباطات گسترده با انجمن هاو تشکلهای هنری و ادبی شما را به سمت مدیر بخش جلوه گاه نور سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت منصوب می نمایم.

امیدوارم با عنایت به سال اقتصاد و فرهنگ و ضرورت اهتمام ویژه نسبت به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری و حساسیت های منطقه ای و جهانی در خصوص موضوع مقاومت بتوانیم با عزمی جهادی و بهره گیری از تجارب ارزشمند پژوهشگران و صاحب نظران کشور شاهد رشد و شکوفایی شایسته جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت باشیم. به یقین برگزاری تاثیرگذار این حرکت ریشه‌دار و جریان ساز سینمای ایران به عنوان شاخص ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی می‌تواند در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر متعالی این مرز و بوم نقشی اساسی و راهبردی ایفا نماید.

از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی شما را در مسیر تحقق اهداف بلند این رویداد فرهنگی و سینمایی خواستارم. امیر نصیربیگی مدیر امورانجمن ها و تشکلهای هنری و ادبی سازمان بسیج هنرمندان کشور است.