- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

محصولی دیگر از حوزه هنری در «سینما روایت»/ «ابرها در راهند» دیده می‌شود

mohamadali-farsi

تصاویر زندگی شیعیان در آلمان و فعالیت سلفی‌های تندرو در قالب فیلم مستند«ابرها در راهند» در برنامه این هفته سینما روایت اکران خواهد شد.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی سینما روایت،«ابرها در راهند» ساخته مستند ساز مشهور محمدعلی فارسی است که به لحاظ جذابیت‌های سینمایی می‌تواند برای مخاطب عام نیز از بسیاری از آثار داستانی جذاب‌تر و تاثیرگذارتر باشد. فیلمی که آن را باید جزو مستندهای برتر سال‌های اخیر سینمای ایران دانست. «ابرها در راهند» از حیث ارائه تصاویر ناب و بکر از تجمعات مسلمانان سلفی در اروپا و جذب اروپائیان به اسلام بی‌نظیر است. تصاویر جذابی که به حتم می‌تواند حتی کسانی که کنجکاوی خاصی برای پیگیری این موضوعات را ندارند هم جذب کند و پای خود بنشاند.

«ابرها در راهند» در قالب برنامه سینما روایت، روز یکشنبه ۱۱خرداد ساعت ۱۸ در مجتمع فرهنگی اسوه با حضور محمد علی فارسی کارگردان مستند اکران خواهد شد و بعد از نمایش فیلم نیز جلسه نقد و بررسی برگزار می شود. نکته جالب این که مجموعه برنامه‌های سینما روایت با محصولات حوزه هنری شروع شده و هفته پیش دو بخش از مستند «نام‌ها» ساخته رضا میرکریمی که در سازمان سینمایی سوره تولید شده در این برنامه پخش شد.