- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آیتم‌های ویژه «رادیو هفت» برای ماه رمضان/ استقبال از «مزه غذای ایرانی»

soofi

تهیه‌کننده برنامه «رادیو هفت» از پخش آیتم‌های ویژه ماه مبارک رمضان در این برنامه خبر داد.

محمد صوفی به سوره سینما گفت: کلیت برنامه به همان روال همیشگی است ولی با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان به سر می‌بریم یک آیتم برای شروع و دو آیتم مناسبتی هم در برنامه گنجانده شده است. آیتم آغاز برنامه مناجات است که برخلاف سایر بخش‌های برنامه در استودیو شماره ۲ ضبط نشده و ما در کنار دریا این آیتم ویژه را تهیه کردیم که هر شب به همین صورت برنامه شروع می‌شود. ۲ بخش دیگر مناجات هم در دل برنامه اجرا خواهد شد. مهمانان ما از بزرگان هنر و فرهنگ هستند که ما را در برنامه یاری می‌کنند.

وی افزود: با توجه به تجربه سه، چهار سال گذشته بیننده‌های ما بخشی به صورت ثابت ما را نگاه می‌کنند و در کلیت امر آماری که به ما ارائه می شود خوشبختانه این تعداد همیشه رشد صعودی داشته است. ضمن اینکه ماه رمضان فرصتی است برای شب نشینی و دورهم بودن دوستانه و خانوادگی و همین امر قطعا بر میزان مخاطب می‌افزاید.

صوفی در رابطه با دیگر فعالیت خود گفت: برای شبکه نسیم با همکاری منصور ضابطیان برنامه «مزه غذای ایرانی» را تهیه کردیم که بعد از پخش ۷ قسمت از آن همچنان مورد استقبال است و خوشبختانه بازخوردهای خوبی دارد. این برنامه سعی دارد برخی غذاهای سنتی و خاطره‌انگیز را به مردم یادآوری کند. مهدی باقری کارگردان و امیرعلی نبویان مجری این برنامه هستند.