- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

۳۰ نماهنگ از خوانندگان مطرح در «امروز هنوز تموم نشده »/ تلاش برای اجرای برنامه جذاب در ماه رمضان

emrooz-hanooz-tamoom-nashode

برنامه «امروز هنوز تموم نشده» با پخش ۳۰ نماهنگ تازه در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رود.

پدرام کریمی مجری برنامه «امروز هنوز تموم نشده » درباره حال و هوای این برنامه در ماه مبارک رمضان به سوره سینما گفت: ساختار برنامه همچنان مانند قبل ادامه خواهد داشت و فقط ما در بخش هایی تغییراتی را از لحاظ محتوایی ایجاد کرده ایم. با حضور مهمانان و هنرمندان گفتگوهای جذاب تری را خواهیم داشت و در بخش«وقتت هنوز تموم نشده» که کریم خودسیانی اجرای آن را بر عهده دارد نیز تنوع ایجاد خواهد شد ، ضمن اینکه فضای مسابقه پیامکی را معنوی دنبال خواهیم کرد.

کریمی ادامه داد: میهمانان برنامه را از میان پیشنهاداتی که از مردم دریافت کردیم انتخاب خواهیم کرد و گفتگوهای جذاب و شادی را با آنها خواهیم داشت. ضمن اینکه بخش هایی را هم به گفتگوهای معارفی اختصاص داده ایم. حدود ۳۰ نماهنگ جدید از ۳۰ خواننده مطرح و پرطرفدار کشور از جمله حامد زمانی، مازیار فلاحی، سعید شهروز و میثم ابراهیمی تهیه و تولید شده که برای مخاطبان پخش خواهد شد و ما تلاش خواهیم کرد که برنامه را نسبت به روزهای عادی شادتر اجرا کنیم.

وی درباره محتوای برنامه‌های ماه رمضان گفت: در ایام ماه مبارک باید فضاهای شادی را برای مخاطب رقم بزنیم و قصد داریم برخلاف برنامه هایی که فضای غم و اندوه به خود می‌گیرند، لحظاتی مسرت بخش را ایجاد کنیم و به همراه همکارانم این تلاش را خواهیم کرد.

کریمی درباره نگرانی از استقبال مخاطبان این برنامه نسبت به برنامه های مشابه و ساختار آن گفت: ساختار این برنامه متفاوت است و با پتانسیلی که برنامه ما دارد فکر می‌کنم برنامه های دیگر باید نگران باشند، چون ما از ماههای قبل مدام پیشنهاد داریم و تاکید می کردند که برنامه تا ماه رمضان ادامه داشته باشد و شادتر از همیشه به کار خود ادامه دهد.

مجری «امروز هنوز تموم نشده » درباره حال و هوای ماه رمضان و اجرا در این شرایط گفت: بی شک در این ماه انسان از لحاظ روحی و روانی تقویت می‌شود و من از آنجایی که سال گذشته به دلیلی بیماری نتوانستم روزه بگیرم برای امسال روزشماری می‌کردم و خوشحالم که در این ماه مبارک اجرای برنامه را هم بر عهده دارم.  اجرای چنین برنامه‌هایی موقعیت بسیار خوبی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و لیاقت می خواهد. همانطور که تولید و اجرای برنامه نیمه شعبان به من و همکارانم رسید، حالا هم انرژی ما برای این برنامه دوچندان می‌شود. امیدوارم برنامه ما  مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد.