- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

اکبر عبدی از اصفهان تا فرانسه/ فیلمبرداری «چهار اصفهانی در بغداد» به پایان رسید

akbar-abdi

اکبر عبدی این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» است.

عبدی به سوره سینما گفت: در حال حاضر در اصفهان مشغول بازی در یک فیلم سینمایی با عنوان «چهار اصفهانی در بغداد» هستم. چهارشنبه ۲۵ تیرماه آخرین روز فیلمبرداری بود و به زودی به تهران بر می‌گردیم. در این فیلم نسرین مقانلو، قاسم زارع و ارژنگ امیر فضلی هم حضور دارند. من نقش پدر خانواده را در این فیلم کمدی بازی می‌کنم که مراسم عروسی برگزار می‌کند و تصمیم دارد با پسرش از مرز ترکیه فرار کند و خودش را به آمریکا برساند. قصه فیلم مربوط به زمان جنگ است. زمانی که پدر و پسر از مرز خارج م‌ شوند در عراق اسیر می شوند و ماجراهای جالبی رقم می‌خورد.

وی افزود: کار سینمایی دیگری هم پیشنهاد شده که محصول مشترک ایران و فرانسه است. این فیلم به کارگردانی رضا خطیبی سرایی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی ساخته می‌شود و «جنجال در عروسی» نام دارد و احتمالا پاییز امسال جلوی دوربین خواهد رفت. بخشی از کار در ایران و بخش دیگر آن در فرانسه فیلمبرداری می شود.

اکبر عبدی در رابطه با سایر فعالیت‌های هنری خود گفت: قصد دارم به زودی نمایشی را با عنوان «مشدی عباد» به کارگردانی خودم با گروه تئاتر تهران روی صحنه ببرم. در این نمایش دو برادر جوان آهنگسازی می‌کنند و من هم خواننده هستم. گروه این روزها در حال نمایشنامه خوانی و تمرین هستند احتمال دارد «مشدی عباد» را ۲۰ روز دیگر در سالنی در غرب تهران روی صحنه ببریم.