- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

آشا محرابی و نیما شاهرخ‌شاهی به «شهرک کودک» می‌روند

nima-asha

فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور شنبه ۱۸ مردادماه در تهران کلید می‌خورد.

سوره سینما- مریم نیکانلو تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر گفت: فیلمنامه « شهرک کودک» به قلم مشترک محمد درویشعلی پور و محمد سلیمی درباره جلال و مرجان است که به همراه دختر بزرگشان و پسر کوچکشان یک خانواده از طبقه متوسط جامعه هستند که در گوشه ای از شهر تهران مشغول زندگی هستند این پدر و مادر به تمام خواسته های ریز و درشت پسرشان نیما که ۹ ساله است سر تعظیم فرود می‌اورند و نیما تبدیل به بچه‌ای لوس و پرتوقع شده است. پدر و مادر هر کدام دیگری را مقصر این رفتار نیما می‌دانند…

تصویربرداری این فیلم در ۲۰ جلسه انجام می شود و آشا محرابی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، محسن افشانی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن و عرفان برزین بازیگران اصلی این تله فیلم هستند. احمد درویش علی‌پور کارگردانی برنامه عموپورنگ را در کارنامه دارد.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، مدیر تولید: محمد حسین خلیفه، مدیر تصویربرداری: محمود صالحی، طراح صحنه و لباس: رضا حاج درویش، چهره‌پرداز: پروین نویدی، تدوین: احمد شهلایی ،آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تدارکات: مهدی اشتاوری، عکاس : سامان موسوی، منشی صحنه: آناهیتا کارخانه.

«شهرک کودک» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان روی پرده می‌رود.