- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

احیای فعالیت موسسه هنرهای تصویری سوره

jahan-biglari_2

مدیرعامل سازمان سینمایی سوره از احیای فعالیت موسسه هنرهای تصویری سوره پس از توقف چند ماهه با توزیع مجموعه شکرستان در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

سوره سینما – سهیل جهان‌بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس با بیان مطلب فوق اظهار داشت:بعد از پخش موفق «حوض نقاشی» در شبکه نمایش خانگی فعالیت موسسه هنرهای تصویری سوره توقف چند ماهه داشت. مترصد هستیم تا دوباره به شرایط خوب قبلی برگردیم و در بخش توزیع فیلم های ایرانی و مجموعه انیمیشن شکرستان پررنگ ظاهر شویم.

وی افزود:استقبال مردم نشان می‌دهد که بیشتر تولیدات حوزه هنری را در اکران عمومی و شبکه نمایش خانگی پسندیده و با آن ارتباط برقرار کرده اند. در حوزه فیلم کوتاه و مستند هم برای شبکه نمایش خانگی برنامه داریم و مطمئن باشید با کمک دوستانم در بخش های مختلف سازمان سینمایی سوره موثر تر و فعال تر در این بخش حاضر خواهیم شد. حوزه فیلم کوتاه و مستند عرصه‌ای است با قابلیت های فراوان که جای کار بسیار دارد.

مدیرعامل سازمان سینمایی سوره تصریح کرد:نیمه شهریورماه امسال توزیع فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» ساخته منوچهر هادی را خواهیم داشت و پایان مهرماه «فرشته‌ها..» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.