- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«شهرک کودک» در راه جشنواره فیلم کودک

shahre-koodak1

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «شهرک کودک» به کارگردانی احمد درویشعلیپور به نیمه رسید.

سوره سینما، تاکنون صحنه‌های مربوط به خانه و سکانس های خارجی این فیلم تصویربرداری شده و در طی روزهای آینده صحنه های مربوط به بیمارستان و تالار مقابل دوربین خواهد رفت. همزمان با تصویربرداری مراحل تدوین در حال انجام است تا کار برای حضور در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان آماده شود.

تصویربرداری این فیلم در ۲۰ جلسه انجام می شود و خانه ای در پیروزی ، بیمارستان پارک  و تالار لوکیشن های اصلی این پروژه است. در این فیلم به سبک زندگی ایرانی و همچنین نقد تک فرزندی به دنبال توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر تعدد فرزندان پرداخته می شود. فیلمنامه « شهرک کودک» به قلم محمد درویشعلی پور درباره یک خانواده متوسط است که دارای یک فرزند زیاده خواه هستند اما یک روز صبح ….

shahre-koodak2 [1]

آشا محرابی، نیما شاهرخ شاهی، نفیسه روشن، محسن افشانی، ابراهیم شفیعی، مجید شهریاری و بازیگر خردسال عرفان برزین بازیگران این فیلم هستند. احمد درویشعلی‌پور پیش از این کارگردانی برنامه عموپورنگ را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. « شهرک کودک» در گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم تولید می‌شود و به احتمال زیاد نام فیلم تغییر خواهد کرد.