- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

نظر یک بازیگر قدیمی درباره «شهر موشها ۲»/ شرایط مالی تلویزیون خوب نیست

reza-banafshe-khah

بازیگر قدیمی سینما ابراز امیدواری کرد «شهر موشها ۲» در جذب مخاطبان موفق باشد.

رضا بنفشه‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلمی نیستم. حدود ۲ هفته پیش در یک قسمت از مجموعه «شاید برای شما اتفاق بیفتد» بازی کردم و این کار به پایان رسید. تله فیلم‌های «خانه تابستانی کریم» به کارگردانی مهدی رمضانی و «ازدواج بی‌دردسر» به کارگردانی بیژن شیرمرز را آماده پخش از شبکه نمایش خانگی دارم.

وی ادامه داد: قرار داد جدید ندارم و این روزها در رفت و آمد در محافل هنری با دوستان سینمایی ملاقات می کنم. اخیرا برای تماشای فیلم سینمایی «شهر موشها ۲» دعوت شدیم و به سینما رفتیم که به نظر من فیلم خوب و جذابی بود. امیدوارم این فیلم در اکران عمومی هم موفق و پرفروش باشد. البته بخش عمده ای از استقبال مخاطبان از این فیلم به دلیل سابقه ذهنی و خاطره خوبی است که از فیلم سینمایی «شهر موشها ۱» دارند ، اما در مجموع ساخت فیلمی مفرح و آموزشی برای کودکان شایسته تقدیر است.

بنفشه خواه درباره کمکاری خود در آثار تلویزیونی گفت: شرایط تلویزیون از لحاظ مالی مناسب نیست و به همین دلیل کمتر کار می‌کنم. در روزهای فراغت هم بدلیل علاقه ای که به ادبیات دارم به همراه دوستان در انجمن‌های ادبی و شعر حضور پیدا می‌کنیم که مهمترین انجمنی که در آن حضور می یابم انجمن ادبی «پروین اعتصامی» است که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره در آنجا فعالیت می‌کنم.