- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علاقه رامبد جوان به «خسته نباشید!»/ فضای «خسته نباشید!» باورپذیر است

javan

بازیگر و کارگردان محبوب سینما فیلم «خسته نباشید!» را دارای فضایی باورپذیر دانست.

رامبد جوان که تندیس بهترین آنونس را از شانزدهمین جشن خانه سینما دریافت کرد به سوره سینما گفت: خیلی اتفاقی این ایده به نظرم آمد. فیلم «خسته نباشید!» را دوست داشتم و به نظرم  عنوان فیلم قابلیت‌هایی داشت که می‌شد از آن در آنونس استفاده کرد. مردم کوچه و خیابان وقتی آشنایی می بینند با زبانی ساده به همدیگر خسته نباشید می‌گویند. این فیلم برای مخاطب باورپذیر و آشنا بود. احساس کردم با ترکیب اسم و فضا می‌توان به مخاطب «خسته نباشید!» گفت. گرچه قصه فیلم کاملا رئال است و در فضایی واقعی اتفاق می‌افتد اما لزومی نداشت آنونس تحت تاثیر این فضا تصویر شود، آنونس بخشی مجزا از فیلم است که می‌تواند مخاطب را به دیدن فیلم دعوت کند.

وی افزود: ساخت آنونس برای «خسته نباشید! » اولین تجربه من در زمینه ساخت آنونس بود. پیش از این تجربیات فراوانی در زمینه ساخت تیزر داشتم و زمانی که ساخت آنونس به من پیشنهاد شد دوست داشتم ساخت آنونس را هم که بی ربط به حرفه من نبود تجربه کنم. منبع الهام خاصی نداشتم اما از آنجا که من بسیار فیلم می بینم بعید نیست اگر شباهتی بین تصویرها با برخی سکانس های یک فیلم موجود باشد و این نتیجه تاثیر پذیری ناخودآگاه من از آن فیلم‌ها است. من به واسطه حرفه و البته علاقه شخصی تحت تاثیر فیلم‌هایی قراردارم و این در هر اثری ممکن است، نمود داشته باشد.

رامبد جوان درباره فعالیت های خود گفت: این روزها به شدت درگیر برنامه «خندوانه» که از شبکه نسیم پخش می‌شود، هستم. این برنامه پروژه‌ای سخت و سنگین است فرصتی برای کار تئاتر و سینما نمی گذارد.