- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

کمدی بیرنگ نیمه اول مهرماه کلید می‌خورد/ خمسه در «عشق تعطیل نیست»

bijan-birang

علیرضا خمسه در مجموعه «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ مقابل دوربین می‌رود.

بیژن بیرنگ تهیه کننده و کارگردان تلویزیون درباره آغاز تولید مجموعه «عشق تعطیل نیست» به سوره سینما گفت: روزهای پایانی ساخت دکور این مجموعه در شهرک غزالی است که بخشی از آن بر عهده الهام کریمی بود و براساس همان بخش‌های ابتدایی هم ادامه ساخت دکور را صحرا بیرنگ انجام می‌دهد که به زودی به پایان خواهد رسید.

وی درباره لیست بازیگران این مجموعه که پیش از این حضور محمدرضا گلزار ، مهناز افشار و مهرانه مهین ترابی در آن قطعی شده بود گفت : به غیر از این دوستان هنرمند، علیرضا خمسه و بهنوش بختیاری هم به جمع بازیگران این مجموعه اضافه شدند که پس از تکمیل دکور تصویربرداری را به احتمال فراوان در نیمه اول مهرماه آغاز می‌کنیم.

بیرنگ با اشاره به اینکه آهنگسازی «عشق تعطیل نیست» هم به عهده علی بیرنگ است ادامه داد: تهیه‌کنندگی این اثر به عهده من و همایون ایزدپناه است. آرش شهبازی به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه ما را همراهی می‌کند و عوامل دیگر هم بزودی قطعی می‌شوند. مجموعه از طریق شبکه نمایش خانگی برای مخاطبان پخش می‌شود.

داستان کمدی «عشق تعطیل نیست» در دکورهای مختلف شهرک سینمایی غزالی روایت می شود و به گفته بیژن بیرنگ جنس این نوع کمدی با دیگر آثاری که در این زمینه ساخته می شود متفاوت است. بیژن بیرنگ به همراه مرحوم مسعود رسام کارگردانی مجموعه‌های «همسران»، «خانه سبز»، «محله بهداشت»، «محله بر و بیا» و … را برعهده داشت.