- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

توقف «ساعت صفر» به دلیل مسائل مالی/ پیمان عباسی با «روز بد» فیلم اولی می‌شود

peyman-abbasi

پیمان عباسی گفت: تمام پروژه‌های امسال به طور عجیب و غریبی نیمه راه تولید متوقف شدند.

عباسی به سوره سینما گفت: متاسفانه نیمه اول سال هر کدام از فیلم و سریال هایی که برای تلویزیون نوشتم به سر انجام نرسید. امسال سریال تلویزیونی «ساعت صفر» به تهیه کنندگی شهاب چگینی تا مرحله پیش تولید و تست گریم و انتخاب بازیگران هم پیش رفت و روند طبیعی را طی کردیم که یکباره مسایل مالی باعث توقف کار شد. علاوه بر این قرار بود به تهیه کنندگی جمال گلی و کارگردانی سامان مقدم مجموعه «سه جلد» با بازی مهران مدیری را جلوی دوربین ببریم که آن هم در مرحله پیش تولید باقی ماند و به سر انجام نرسید.

وی افزود: زمانی که توقف پروژه «سه جلد» قطعی شد سامان مقدم به سراغ «نهنگ عنبر» رفت و من هم تصمیم گرفتم کار سینمایی دیگری را پیگیری کنم البته پیش از ان هم قرار بودبا محمد کمالی پور و مسعود اطیابی یک فیلم سینمایی جلوی دوربین ببریم که آن هم گریبانگیر مشکلات مالی شد. در حال حاضر قصد دارم برای فیلمنامه ای که اخیرا نوشتم پروانه ساخت بگیرم و کارگردانی اولین فیلم بلند سینمایی ام را تجربه کنم. این فیلمنامه «روز بد» نام دارد و با ساختار قصه ای ملودرام نوشته شده است.

پیمان عباسی گفت: «روز بد» مشکلاتی از نظر مالی ندارد و به محض دریافت پروانه ساخت آن را کلید خواهیم زد. این فیلم قصه ای شهری دارد و ماجرایی را در چند ساعت روایت می کند. تهیه این فیلم را شرکت خط و موج و رضاداوود نژاد بر عهده دارد و بهروز خواجه نوری به عنوان سرمایه گذار و مجری طرح همراه ما است. اگر پروانه این فیلم به موقع صادر شود آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌کنیم.