- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«عملیات پشت بام» به صداگذاری رسید/ «سه کله پوک» در آستانه تولید

kianoosh-gerami1

کیانوش گرامی مانند دیگر همکارانش از نبود امنیت سرمایه‌گزاری در تولید فیلم گلایه دارد.

گرامی در رابطه با تازه‌ترین فعالیت خود به سوره سینما گفت: به تازگی فیلم ویدیویی «عملیات پشت بام» را به پایان رسانده‌ام. این فیلم توسط بهروز معاونیان در مرحله صداگذاری قرار دارد تا برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شود. علاوه بر آن قرار است فیلم ویدیویی «سه کله پوک» را کلید بزنیم . این پروژه در مرحله انتخاب بازیگر است و احتمال دارد خودم یکی از نقش‌های فرعی را بازی کنم.

این بازیگر  درباره حضور کمرنگ خود در عرصه بازیگری گفت: مثل سابق برای بازیگری انرژی ندارم. با مسایل و مشکلاتی در تهیه و تولید داریم حوصله برای بازی کردن نمی‌ماند. پول اغلب فیلم هایی که این مدت ساختیم هنوز برنگشته است، در این شرایط نمی توان دلخوشی داشت و بازی کرد.

kianoosh-gerami2 [1]

فیلم ویدئویی «عملیات پشت بام» به کارگردانی علی مشهدی ساخته شده و مهران رجبی، شهرزاد عبدالمجید، ساغر گرامی، زهرا عظیمیان، رضا شریف و کیانوش گرامی بازیگران آن هستند. این فیلم مضمونی کمدی دارد و داستان خانواده ای را روایت می‌کند که برای یک عروسی از شهرستان به تهران می آیند غافل از اینکه عروسی یک روز دیرتر برگزار می‌شود. با این حال آنها باید شب را در جایی بگذرانند اما جایی را برای اسکان ندارند.

کیانوش گرامی بازی در فیلم‌های سینمایی «سلطان»، «اعتراض»، «مرسدس»، «کافه ستاره» و … را در کارنامه دارد.