- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پخش مجموعه «پرده‌نشین» در نیمه دوم ماه محرم/ ادامه تصویربرداری در حومه تهران

Parde Neshin (2)

تصویربرداری مجموعه «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی برای پخش در ماه محرم حومه تهران ادامه دارد.

سوره سینما- مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به تهیه‌کنندگی محمود رضوی و کارگردانی بهروز شعیبی مراحل پایانی تصویربرداری خود را در حومه تهران دنبال می‌کند. بیش از ۸۰ درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده و گروه در حوزه علمیه در حومه تهران مشغول انجام کار هستند و پس از پایان تصویربرداری دوباره برای ادامه به تهران باز می‌گردند.

تدوین «پرده‌نشین» همزمان توسط فرزاد هوتهم در حال انجام است و قرار است آهنگسازی آن بر عهده مهیار علیزاده باشد و صداگذاری به زودی آغاز می‌شود. طبق صحبت هایی که با مدیران سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه یک انجام شده است، این مجموعه در دهه دوم ماه محرم روی آنتن می‌رود و با محور روحانیت و جایگاه آن و با برخورداری از درون مایه های دینی و تاثیر آن بر زندگی روزمره انسان ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی روایت می شود و هدی شخصیت زن داستان پس از سالها برای دریافت ارثیه پدری می آید و در همین بستر اتفاقاتی برای او به وقوع می پیوندد .

عوامل تولید «پرده نشین» عبارتند از کارگردان: بهروز شعیبی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، مهدی شیرزاد و مهدی حمزه براساس طرحی عبدالرسول گلبن، مدیر تصویربرداری: علیرضا قاضی، تصویربردار: آرش رمضانی، مدیر صدابرداری: کامران کیان ارثی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراح لباس: شیوا رشیدیان، طراح گریم: فاطمه کمالی زهرا کمالی ، مشاور تهیه و مدیر تولید: مرتضی متولی، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی، مدیر برنامه ریزی: سحر مصیبی، دستیار اول کارگردان: امین خنکال، دستیار کارگردان:امید علیازی، بازیگردان : علی صلاحی، برنامه ریز: سامرند معروفی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس: محمد حسن ناحی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی. دستیار تولید: محمدرضا دلنوازی.