- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«چاقی» پنجشنبه کلید می‌خورد/ اولین فیلم سینمایی قویدل در تهران

rama-ghavidel

فیلمبرداری فیلم سینمایی «چاقی» به کارگردانی راما قویدل پنجشنبه اول آبان‌ماه کلید می‌خورد.

مهیار جوادی فر روابط عمومی این پروژه سینمایی به سوره سینما گفت: ابتدا قرار بود فیلمبرداری چند روز پیش، آغاز شود اما از آنجا که اولین جلسه فیلمبرداری در فضای باز است، تغییرات آب و هوایی مانع از شروع کار شد به همین خاطر اگر از این بابت شرایط مناسب باشد پنجشنبه «چاقی» را کلید می‌زنیم. پیش از این حمید فرخ نژاد، علی مصفا، لادن مستوفی و مهسا کرامتی برای نقش های اصلی انتخاب شده بودند. پریا لطفعلی هم به عنوان بازیگر خردسال به این مجموعه اضافه شده است. این فیلم بیش از سه لوکیشن ندارد و همه فیلمبرداری در تهران است و بازیگران در مناطق سعات آباد و دروس جلوی دوربین می‌روند.

فیلمنامه این پروژه سینمایی توسط کارگردان نوشته شده است. سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کنندگان: علیرضا جلالی، حمید آخوندی، مجری طرح و مدیر تولید: شهرام دانشپور، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، صدابردار: نظام‌الدین کیایی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصائی، طراح چهره‌پردازی: سهند ترابی، موسیقی: امیر توسلی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، مدیر روابط عمومی و امور رسانه: مهیار جوادیفر، دستیار دومِ کارگردان: حجت حسن زاده، منشی صحنه: آرزو نیکپور.

راما قویدل کارگردانی مجموعه‌های مختلف را در کارنامه دارد و در این سال‌ها چند تله فیلم ساخته است. «چاقی» اولین فیلم سینمایی این کارگردان است.