- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«گمیچی» در دریاچه ارومیه به پایان رسید/ فیلمی درباره نوجوانان

gamichi1

فیلمبرداری فیلم سینمایی «گمیچی» به کارگردانی مجید اسماعیلی به پایان رسید.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی این فیلم سینمایی «گمیچی» توسط مجید اسماعیلی و با همکاری «کارگاه فیلمنامه نویسی نوبت نگاه» نوشته شده است و درباره کودک و نوجوان و با نگاهی به خشکی دریاچه ارومیه مقابل ساخته می‌شود. پس از ۳۷ روز فیلمبرداری ، اسماعیل مصحف به تازگی تدوین فیلم را آغاز کرده است. «گمیچی» که در زبان ترکی به معنای کشتی بان و یا ناخداست. روایتگر داستان نوجوانی به نام حسن است که سعی دارد کشتی به گل نشسته پدرش که در دریاچه ارومیه قرار دارد را برای روز تولد او احیا کند که در این راستا با معضلات و مشکلات بسیاری مواجه می شود و بیشتر این داستان در کشتی بعنوان لوکیشن اصلی اثر به تصویر در آمده است. مهدی مهاجری ، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف بختیاری، حمیده مقدس زاده، فضیله مجلسی و شراره زندی بازیگران فیلم سینمایی «گمیچی» هستند.

gamichi2 [1]

نویسنده (با همکاری کارگاه فیلمنامه‌نویسی نوبت نگاه) و کارگردان: مجید اسماعیلی، تهیه کننده: جواد قلی زاده، مدیر فیلمبرداری: محمد فکوری، دستیار اول فیلمبردار: علی مردمی، دستیار دوم فیلمبردار : شاهین شمس، صدابردار : مهدی اکبریان ، دستیار صدا : سیوان صمدی ، طراح گریم : شهرام ولی پور ، طراح صحنه و لباس : هاشم مرادی ، دستیار اول و طراح و مدیر صحنه : مهدی فرج پور ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و مدیر تولید : امیر عبدی ، دستیار دوم کارگردان : احسان عباس زاده ، منشی صحنه : المیرا حیدری فانی : مدیر تدارکات: حسن تواضعی، عکاس: وحید رضوی، طراح گرافیست و عنوان بندی: محسن جسور و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

مجید اسماعیلی پیش از این فیلم‌های «نزدیکتر بیا» ، «کمی دورتر» ، «خشت بهشت» ، «خدا جیرجیرکها را دوست دارد» و «رقص روی یخ» را در کارگردانی کرده است.