- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» به نیمه رسید

tashvish1

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» به کارگردانی محمد درمنش به نیمه رسید.

سوره سینما- مصطفی علمی فرد تهیه‌کننده این اثر با اعلام این خبر گفت: تا کنون صحنه های مربوط به خانه کاوه ، دانشگاه ، بهشت زهرا و پلان های خیابانی تصویربرداری شده است و گروه در روزهای آتی به منظور ضبط سکانس‌های مربوط به موزه عبرت عازم این مکان می‌شوند و لوکیشن بعدی نیز مدرسه فیضیه خواهد بود. طی روزهای اخیر محمد کاسبی و رضا توکلی نیز به جمع بازیگران این فیلم افزوده شده‌اند و پیش‌بینی ما برای اتمام تصویربرداری بیستم آبان‌ماه است.

قصه این فیلم به قلم امیر بوالی و بازنویسی حامد افضلی و رویا خسرونجدی درباره ناصر ساواکی سابق است که تمام این سالها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او بسته های مشکوکی دریافت می‌کند بسته‌هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس از کش و قوس های فراوان سعی دارد فرستنده بسته‌ها را پیدا کند و در هر بار جستجو به وسیله فلاش بک با یکی از سوژه‌هایش در دوران پیش از انقلاب و شکنجه ها ، جنایاتی که مرتکب شده است به یادش می‌آید. در نهایت فرستنده بسته ها با او قرار می گذارد و شرط می کند اگر واقعیت زندگیش را به همسر و پسر خوانده‌اش بگوید خود را نشان می‌دهد ناصر این کار را انجام می‌دهد اما….

tashvish2 [1]

جعفر دهقان، امیر حسین مدرس، رزیتا غفاری، علیرضا جلالی تبار، میرطاهر مظلومی، اصغر نقی‌زاده، علیرضا اولیا و کاظم افرندنیا بازیگران اصلی این اثر هستند. «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» محصول گروه فیلم های تلویزیونی سیمافیلم است.