- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فیلمبرداری «عصر یخبندان» فردا آغاز می‌شود/ حضور افتخاری ژاله صامتی

kiayee-ghoochani

منصور لشگری قوچانی گفت: «عصر یخبندان» به کارگردان مصطفی کیایی از فردا جلوی دوربین می‌رود.

لشگری قوچانی تهیه‌کننده فیلم تازه مصطفی کیایی به سوره سینما گفت: چهار بازیگر زن و چهار بازیگر مرد نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی را بازی می‌کنند. ژاله صامتی هم به شکل افتخاری در این فیلم سینمایی حضور دارد. انتخاب بازیگران چهره سینمایی بیشتر به ضرورت قصه و توانایی دوستان برای ایفای نقش‌های خاص بود. اگرچه بهرام رادان، فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، مینا ساداتی، سحر دولت شاهی، بابک بهشاد و محسن کیایی بازیگرانی هستند که قطعا به فروش فیلم کمک خواهند کرد، اما توانایی‌هایشان بیش از این مد نظر بود.

وی افزود: فیلمبرداری در تهران انجام می‌شود و قصه چون در مناطق مختلفی روایت می‌شود لوکیشن اصلی نخواهیم داشت. «عصر یخبندان» مضمونی اجتماعی دارد، کاملا قصه محور است و مسایل مربوط به چند خانواده را روایت می‌کند. این فیلم سینمایی داستانی نرم تر از «خط ویژه» دارد و به واسطه روایتی قوی و جذاب اثری متفاوت در کارنامه مصطفی کیایی محسوب می‌شود. به جز مجید کریمی که به عنوان مدیر تولید با ما همکاری دارد سایر عوامل پشت صحنه دوستانی بودند که در «خط ویژه» با ما همکاری داشتند. بر اساس زمان‌بندی اولین نمایش این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم فجر است.

منصور لشگری قوچانی برای دومین بار بعد از «خط ویژه» با مصطفی کیایی همکاری می‌کند. وی پیش از این به عنوان سرمایه‌گذار در فیلم سینمایی «مقلد شیطان» حضور داشت.