- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پایان فیلمنامه جدید کارخانی به نام «دو لکه ابر»/ تداوم فعالیت در سینمای اجتماعی

mehrshad-karkhani

مهرشاد کارخانی نگارش فیلمنامه سینمایی «دو لکه ابر» را تمام کرد.

کارخانی درباره جدیدترین فیلم خود به سوره سینما گفت: نگارش فیلمنامه سینمایی «دو لکه ابر» را به تازگی تمام کرده‌ام. این اثر در چند مرحله بازنویسی شده که همانند آثار پیشین من یک تم اجتماعی و خیابانی دارد و اکنون آماده ارائه به شورای نظارت و ارزشیابی برای دریافت پروانه ساخت است.

وی ادامه داد: ایده این فیلمنامه از حدود ۲ سال قبل در ذهن من بود و آن را بررسی می کردم ، اما از آنجایی که تولید چنین اثری شرایط خاص خود را می طلبید ، منتظر یک شرایط مناسب بودم تا به بهترین نحو آن را نوشته و برای تولید آماده کنم. اقدامات لازم را برای مراحل پس از آماده شدن فیلمنامه انجام خواهم داد تا با برنامه ریزی و به صورت حساب شده کار را به مرحله تولید برسانیم.

کارگردان «دربست آزادی» در ادامه با اشاره به اینکه این فیلم کم پرسوناژ است افزود: کماکان در راستای تفکر پیشین و علاقه شخصی خودم در حوزه سینمای اجتماعی فعالیت کرده و تلاش می‌کنم آثاری را بسازم که در عین برخورداری از سادگی و همچنین با هزینه کم و ارزان، در قالب سینمای مستقل حرفی برای گفتن داشته باشد و بتواند بر اندیشه مخاطب تاثیر بگذارد و او را به تعقل و تفکر وا دارد.

مهرشاد کارخانی پیش از این فیلم‌های سینمایی «گناه من»، «ریسمان باز»، «کوچه ملی»، «اکباتان» و «دربست آزادی» را کارگردانی کرده است.