- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

مشکلات مالی تلویزیون دامن «معمای شاه» را گرفت

moammaye-shah

مشکلات مالی مجموعه «معمای شاه» با وجود ادامه تصویربرداری، هنوز حل نشده است.

علی لدنی تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» درباره چگونگی پیگیری دوباره تولید این مجموعه به سوره سینما گفت: پس از توقف پروژه به دلایل مالی که وجود داشت، حدود دو روز است که تولید را دوباره آغاز کردیم. ولی مشکلات مالی بصورت کامل حل نشده است، اما ترجیح دادیم تصویربرداری را از سر بگیریم.

وی درباره تاثیر تغییر رییس سازمان صدا و سیما در ادامه روند تولید این مجموعه گفت: رفع بخشی از مشکلات مالی پروژه هم می‌تواند به تغییر ریاست سازمان ارتباط داشته باشد و هم اینکه بی‌ارتباط باشد، اما در هر حال ما کار را از سر گرفتیم و امیدواریم که با آمدن آقای سرافراز اتفاقات خوبی برای ما و این پروژه بیفتد.

لدنی درباره بخش‌هایی که هم اکنون در حال تصویربرداری هستند گفت: این روزها در شهرک سینمایی غزالی و در دکورهایی که ساخته شده، تصاویر مربوط به بخش های داخلی اتفاقات سال های ۱۳۲۰ تا ۱۳۴۲ را تصویربرداری می‌کنیم که در این صحنه‌ها محمدرضا شریفی‌نیا، سعید نیک پور، گوهر خیراندیش، نرگس محمدی و برخی دیگر از بازیگران سریال «معمای شاه » حضور دارند.

سریال الف ویژه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی در ۴۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت از سوییس در سال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ وی را به تصویر می‌کشد.