- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دو راهی» به «بی‌صدا» تغییر کرد/ هنگامه قاضیانی و جواد عزتی در فیلم شهابی

ezati-ghaziani

نام فیلم سینمایی تازه حسین شهابی از «دوراهی» به «بی‌صدا» تغییر کرد.

حسین شهابی که مدتی پیش پروانه ساخت «بی‌صدا» را دریافت کرده بود درباره شرایط تولید به سوره سینما گفت: از آنجا که بازیگران توانا این روزها تعدادشان زیاد نیست و همه آنها که مد نظر ما بودند مشغول کار در پروژه های سینمایی دیگر هستند منتظریم از مشغله‌شان فارغ شوند تا فیلم را کلید بزنیم. به همین خاطر مشخص نیست فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر برسد. البته عوامل پشت صحنه همه قطعی شده‌اند.

وی افزود: پیش‌تولید فیلم از اوایل سال ۹۳ آغاز شده است و این روزها با بازیگرانی که وقت آزادتری دارند تمرین را شروع کردیم. قسمت دوم این فیلم با نام «مترجم» قرار است به تهیه‌کنندگی کمپانی انگلیسی فیلمسازی «art picture London» گروه را به گونه ای انتخاب کردیم که با سلیقه آنها مشترک باشد. این شرکت در صورتی ادامه کار را به عهده خواهد گرفت که بخش اول با استانداردهای آنها همخوانی داشته باشد. در غیر این صورت چون سرنوشت دو قسمت به هم متصل نیست، دو اثر مجزا در نظر خواهیم گرفت.

شهابی گفت: بازیگرانی که تا الان حضورشان در این فیلم قطعی شده هنگامه قاضیانی، جواد عزتی، تیردادکیانی، مانا بهرامی، بهرنگ علوی، طوفان مهردادیان و آیدین پدری هستند. با نگار جواهریان هم مذاکراتی انجام دادیم اما هنوز قرارداد نبسته‌ایم. قرار است در آینده تعداد دیگری از هنرمندان سینما هم به این پروژه اضافه شوند که نامشان را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: عوامل پشت صحنه عبارتند از فیلمبردار: امین جعفری، صدابردار: بابک اردلان، تدوین: حسین شهابی، چهره‌پرداز: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم و مدیر تولید: محمدرضا نجفی. این فیلم سینمایی درباره زوج جوانی است که قبل از مهاجرت به خارج از کشور درگیر اتفاقاتی می‌شوند.

حسین شهابی که اخیرا فیلم سینمایی «حراج» را روی پرده داشت. پیش از آن «روز روشن» را کارگردانی کرده است.