- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

عرب‌نیا «رنگ شک» را تدوین کرد/ مجموعه آقای بازیگر در راه پخش

range-shak

با پایان مراحل فنی مینی‌سریال «رنگ شک» نسخه نهایی این مجموعه تحویل سیمافیلم شد.

سوره سینما- بهروز خوش‌رزم تهیه کننده این مجموعه گفت: تدوین مجموعه توسط فریبرز عرب‌نیا و علیرضا فرساد انجام شد و بابک میرزاخانی برای آن موسیقی ساخت. «رنگ شک» در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تحویل سیمافیلم شده است. آنونس آماده شده، اما هنوز زمان پخش قطعی آن مشخص نیست.

فریبر عرب‌نیا، آرش مجیدی، شهرزاد کمال‌زاده ، معصومه آقاجانی، رضا امامی ، حمیدرضا هدایتی، امیر مولوی، رضا نوری، پیام لاریان، هدایت الله سجادی و محمدرضا شیرخانلو و با حضور شاهرخ فروتنیان عمار تفتی و شهرام عبدلی بازیگران این فیلم هستند.

عوامل این مجموعه عبارتند از مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: اکبرنصیری، دستیار دوم کارگردان: ارسطو خوش رزم، مدیر تولید: مهدی بدرلو، طراح صحنه: امیر شیرمحمدی، صدابردار: علی گراکویی، طراح گریم: محسن موسوی، اجرای گریم: آفرین صادقی، پژمان بنفشه‌خواه، مدیر تدارکات: پرویز کاظم لو، عکاس: مسعود پاکدل، رز ارغوان آذر.

فیلمنامه این اثر را فریبرز عرب‌نیا نوشته و داستان یک افسر نیروی انتظامی را روایت می‌کند که ماموریت می‌یابد تا وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است و در این راه با مشکلات متعددی مواجه می‌شود. این سریال در تهران و بوشهر مقابل دوربین رفت.