- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«سیزده» ۱۰ دی‌ماه اکران عمومی می‌شود/ «بیگانه» به شهرستان‌ رسید

sizdah

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی از ۱۰ دی‌ماه اکران عمومی می‌شود.

سعید سعدی پخش کننده فیلم سینمایی «سیزده» به سوره سینما گفت: از چهارشنبه ۱۲ آذرماه فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی با ۱۰ سالن سینما در تهران روی پرده رفت و تا ۵ روز دیگر هم به تعداد سالن‌های نمایش دهنده آن افزوده خواهد شد. ضمن اینکه اکران فیلم در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و … به صورت همزمان آغاز شده است.

این تهیه کننده افزود: فیلم سینمایی «قندون جهیزیه» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور را دارم که هم اکنون مرحله فیلمبرداری را سپری می‌کند . صابر ابر، نگار جواهریان، اکبر عبدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم هستند که اولین تجربه کارگردانی ملاقلی‌پور است را به جشنواره فیلم فجر می‌رسانند و دفتر فیلم نسیم صبا این یک اثر به جشنواره می رود.

وی ادامه داد: تا قبل از شروع جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی «سیزده» را برای نمایش داریم که از ۱۰ دی روی پرده می‌رود . این فیلم در حال حاضر سرگروه ندارد اما اگر تا موعد اکران سرگروه نباشد به صورت آزاد آن را نمایش خواهیم داد. بعد از جشنواره صف اکران طولانی خواهد شد و ممکن است همین فرصت را هم از دست بدهیم.

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. امیر جعفری، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر و مهران احمدی بازیگران این فیلم هستند.