- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دربست آزادی» به شبکه نمایش خانگی پیوست

darbast-azadi
فیلم سینمایی «دربست آزادی» به کارگردانی مهرشاد کارخانی به شبکه نمایش خانگی آمد.
مهرشاد کارخانی به سوره سینما گفت: عرضه «دربست آزادی» در شبکه نمایش خانگی از روز گذشته آغاز شده است. این فیلم هم در ادامه آثار قبلی در سینمای مستقل تولید شد و یک درام اجتماعی و شهری است که در لایه های خود به مسائل اجتماعی می پردازد و پتانسیل خوبی برای استقبال مخاطبان دارد.
وی ادامه داد: «دربست آزادی» متعلق به سینمایی با نگاه مشخص است که عده‌ای مخالف و برخی موافق آن هستند و از دسته آثار بی دغدغه و با نگاه معطوف به گیشه نیست و حرف جدی دارد. من در ادامه آثار قبلی خود به سمت یک نقطه مشخص در این نوع سینما حرکت می کنم و به نظرم این فیلم هم می تواند بعنوان یک اثر اجتماعی ، مخاطبان خاص خود را داشته باشد و امیدوارم با عرضه این اثر در شبکه نمایش خانگی مخاطبانی که فرصت تماشای فیلم در سینما را پیدا نکردند ، در خانه های خود این فیلم را ببینند و از آن برداشت مفیدی داشته باشند.
فیلم سینمایی «دربست آزادی» سال گذشته در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت و با استقبال منتقدان مواجه شد و پس از آن نیز در خرداد ماه اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرد
در خلاصه داستان این فیلم آمده که دو جوان تصمیم می‌گیرند برای گرفتن طلب‌شان در شهر راهی شوند که در این راه با اتفاقاتی مواجه می شوند.
این فیلم با بازی امیدعلومی،حسام شجاعی، سحرقریشی ، لادن پروین،مانی حیدری،کرامت رودساز ، ذبیح افشار ، علی ظهوری‌راد ، با هنرمندی رضاناجی ، سروش صحت و با حضور شهره قمر تولید شده است.
سایر عوامل این فیلم عبارتنداز تهیه‌کننده : سیدمحمد قاضی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: رضا سلامی، نویسنده: مهرشاد کارخانی باهمکاری مجید رحیمیان، مدیرفیلمبرداری: داریوش عیاری، صدابردار: اسحاق خانزادی، موسیقی: ستاراورکی، تدوین: فرامرزهوتهم، دستیاراول کارگردان: علی صفی‌خانی، برنامه‌ریز: روناک رنجی، دستیار دوم کارگردان : رضا عسگری ، سید علی رضا قاضی ، طراح صحنه ولباس: علی ابراهیمی، طراح چهره‌پردازی: نیلوفرگوهردوست ، دستیاراول فیلمبردار:اکبر دهقان، دستیار چهره پردازی : پیام عبدی ، گروه فیلمبرداری: سید مهیار میر رسالت پناهی،علیرضاعرب، دستیارصدا: مهران بهروزی‌نیا، بهنام صفاری ، دستیارصحنه و لباس : مریم محمدپور، عکس: مریم جوادی.