- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

راست‌گفتار داستان یک خواننده لاله زاری را فیلم می‌کند

kazem-rast-goftar

فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار درباره یک خواننده لاله‌زاری است.

کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما درباره جدیدترین اثر سینمایی خود به سوره سینما گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «آشوب» را دریافت کرده ام و در حال حاضر مرحله پیش‌تولید را آغاز کرده ایم و با توجه به اینکه فیلم در دوره سال‌های دهه ۲۰ و ۳۰ شمسی و اتفاقات مربوط به آن روایت می‌شود، ما نیاز به یک پیش‌تولید بسیار دقیق و خوب داریم تا نتیجه قابل قبولی به دست بیاید.

وی در ادامه درباره بازیگران فیلم سینمایی «آشوب» گفت: این فیلم پربازیگر است و ما بطور قطع از چهره های سینمایی در آن استفاده خواهیم کرد، اما از طرفی هم نیاز به تعداد زیادی بازیگر با استعداد و خوب داریم که حدود یک ماه از زمان پیش‌تولید را نیز باید برای انتخاب بازیگران صرف کنیم. در مجموع حدود ۲ ماه مرحله پیش‌تولید طول خواهد کشید تابا تمام توان کار را آغاز کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «چک» که تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد ادامه داد: «آشوب» فیلم پر هزینه‌ای است، اما در عین حال جذاب و مخاطب پسند خواهد بود و در خلال عصر تاریخی ذکر شده و اتفاقات مربوط به آن دوره ، روایتی طنز دارد. داستان آن درباره یک جوان تحصیل کرده و با استعداد است که در تئاتر های لاله زار خوانندگی می کند و نام هنری آشوب را برای خود برگزیده است و بر اثر اتفاقاتی که برای او در آن دوره رخ می دهد دچار دگرگونی شده و به نوعی روح هنری خود را از دست می‌دهد.

راست‌گفتار در مورد بازیگر اصلی که برای این فیلم در نظر گرفته است گفت: گزینه هایی داریم که هنوز در مقطع مذاکره است و فکر می کنم تا حدود یک ماه آینده تکلیف بازیگران مشخص می‌شود.