- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

فعالیت همزمان در چند پروژه با روحیه من سازگار نیست/ مخاطب به دنبال سریال هرشبی است

laleh-eskandari

لاله اسکندری در فاز دوم مجموعه «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام مقابل دوربین رفته است.

اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت :این روزها مشغول بازی در فاز دوم سریال «بی‌قرار» هستم که فاز اول آن روی آنتن رفته بود و بدلیل استقبال مردم از فضا و داستان وارد فاز جدید شد و علاوه بر هنرمندان عزیزی که پیش از این با ما همکاری داشتند، تعدادی هم به ما اضافه شده اند. حدود ۴۵ روز از تصویربرداری گذشته و در کنار هنرمندانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، محمد صادقی، سارا خوئینی‌ها، کمند امیرسلیمانی و مریم بوبانی، بازیگرانی چون پژمان بازغی و امیرحسین صدیق به کار اضافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه من تا پایان این مجموعه در کنار دوستان خواهم بود افزود: فکر می کنم حدود ۴ تا ۵ ماه زمان برای پایان کار لازم است و من هم در حال حاضر تمام انرژی خود را صرف این مجموعه تلویزیونی می‌کنم. بدلیل اینکه اصولا اهل فعالیت همزمان در چند کار نیستم و با روحیه من سازگاری ندارد. همزمان کار کردن نیاز به هماهنگی دقیق و شرایط خاص دارد. من ترجیح می‌دهم روی یک کار تمرکز داشته باشم و نتیجه خوبی بگیرم.

اسکندری درباره پیش‌بینی و استقبال مردم از این مجموعه تلویزیونی گفت: به نظرم با مدت زمان کوتاهی که از پخش این مجموعه گذشته مردم استقبال خوبی داشتند و فضای آن را دوست دارند، اما شرایط نبود تا سال گذشته کار ادامه پیدا کند. از طرفی هم با وجود تولیدات انبوهی که صورت می گیرد و سریال هایی که از ماهواره پخش می شود ، مردم به سریال های بلند هر شبی عادت کرده‌اند و برای اینکه در رقابت از آنها باز نمانیم باید سریال های پرکشش و خوش ریتمی تولید شود. این مجموعه هم این ویژگی ها را دارد و فکر می کنم از آن استقبال می‌شود.

سریال «بی‌قرار» به کارگردانی فلورا سام و تهیه‌کنندگی مجید اوجی ساخته می‌شود.