- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

علاقه کیانی به تماشای فیلم گلستانی/ در سینما پرکارتر می‌شوم

linda-iani

لیندا کیانی از تصمیم خود برای حضور جدی‌تر در سینما پس از جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد.

کیانی به سوره سینما گفت: به تازگی یک قرارداد سینمایی امضا کرده ام و به زودی جلوی دوربین می‌روم. اجازه دهید تا قبل از کلید خوردن کار اطلاعات دیگری را به زبان نیاورم تنها می خواهم تأکید کنم که تصمیم دارم حضور پررنگ تری در سینما داشته باشم. تا پیش از این نزدیک به دو سال بود که در هیچ کار تصویری حضور نداشتم اما از این به بعد می‌خواهم شروع تازه ای داشته باشم. این روزها سریال «سال‌های ابری» به کارگردانی مهدی کرم‌پور نیز با بازی من در حال پخش است و از این اتفاق احساس خوبی دارم.

وی که ششم بهمن با تئاتر «گنجفه» به کارگردانی نوشین تبریزی در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت، درباره این نمایش توضیح داد: «گنجفه» نام یکی از ابزار آلات قمار است و چیزی است که در دوران جنگ جهانی دوم (زمانی که نمایش در آن روایت می‌شود) بین برخی از مردم رواج داشته است. در این نمایش با فریبا خادمی، یعقوب صباحی،محمدرضا مالکی، پژمان جمشیدی، الهام شعبانی و … همبازی شدم. ما در جشنواره در دو نوبت روی صحنه رفتیم و در نوبت دوم، با تماشاگر حرفه ای‌تر تئاتر روبرو بودیم.

این بازیگر افزود: ما برای «گنجفه» سه چهار ماه تمرین داشتیم و همین موضوع مرا ار قبول پیشنهادهای دیگر بر حذر می‌داشت. در این مدت تنها توانستم بازی در سریال آقای کرم‌پور را قبول کنم و کار من در آن پروژه دو ماه قبل به پایان رسید. امیدوارم «سال‌های ابری» جایگاه خود را بین مخاطب تلویزیونی به دست بیاورد.

لیندا کیانی در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره فیلم فجر امسال را دنبال خواهد کرد، توضیح داد: همه تلاشم این است تا جایی که امکانش وجود دارد به تماشای فیلم های همکارانم بنشینم و به خصوص دوست دارم «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی را ببینم. ایشان در بخش فیلم اولی ها شرکت کرده و از کارش تعریف زیادی شنیده‌ام. البته فیلم های دیگری هم هستند که نسبت به تماشای آنها مشتاقم اما الان مجال اسم بردن از همه آنها وجود ندارد.

لیندا کیانی در فیلم‌های «ناسپاس» و «آقای هفت رنگ» و مجموعه‌ «وضعیت سفید» و … بازی کرده است.