- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

سینماگران کاستی‌هایی ما را با اغماض می‌بخشند

hojat-ayubi

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد واکنش‌هایی که به او درباره جشنواره فجر رسیده، مثبت است.

حجت‌الله ایوبی در توضیح بیشتر در مورد مطلبی که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد به خبرنگار سوره سینما گفت: من از رسانه ها و خبرنگارانی که در این ۱۰روز برگزاری جشنواره زحمت کشیدند دلخوری ندارم و آنچه در صحبتم مطرح کردم مربوط به بولتن نویس‌های خاصی بود که اساسا آمده بودند تا علیه ما کار کنند. من با علاقه، باور و اعتقادم به این عرصه آمده ام و هرگز تا پایان دوره مسوولیتم نخواهم رفت مگر اینکه احساس کنم دیگر مفید نیستم.

وی کلیت جشنواره سی و سوم را رضایت بخش توصیف کرد و افزود: از نظر من جشنواره بالاتر از حدی که تصور می‌کردم برگزار شد و همه چیز خوب و منظم و مرتب بود. خدا را شکر می‌بینم که هم اهالی سینما و هم رسانه‌ها رضایت نسبی خود را اعلام کرده اند. این گفته ابدا به آن معنا نیست که به کار ما نقد وارد نیست، حقیقت این است که تا امروز حتی یک نقد جدی در مورد عملکرد من و همیارانم به دستم نرسیده است.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: منتظر این اتفاق هستم و قطعا بخشی از کار ما بررسی اظهار نظرها درباره جشنواره فجر است، اما تا امروز خدا را شکر همه از گروه تشکر کرده اند. در پایان تأکید می‌کنم کاستی و نقص، حتما وجود دارد اما معتقدم به این دلیل که اهالی سینما جشنواره فیلم فجر را مربوط به خودشان می‌دانند و فاصله بین مردم و مدیریت سینما را نسبت به قبل کمتر احساس می‌کنند، کم و کسری‌ها را با اغماض می‌بخشند.