- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«پرواز پروانه‌ها» منتظر تامین بودجه برای تولید/ برداشت آزاد از یک داستان معاصر ژاپنی

ali-khodsiani

تولید مجموعه ۱۳ قسمتی «پرواز پروانه‌ها» تا تامین بودجه لازم به تاخیر افتاده است.

علی خودسیانی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت : فیلمنامه سریال ۱۳ قسمتی با نام موقت «پرواز پروانه‌ها» را برای تولید به سازمان ارائه کردیم که قرار بود برای ایام نوروز و فاطمیه آماده شود، اما به دلیل فراهم نشدن بودجه هنوز جریان تولید مشخص نیست. منتظریم تا بودجه کار تامین شود، هر چند با توجه به پروداکشن سنگین این مجموعه ، کار به ایام نوروز ۹۴ نمی‌رسد.

وی در ادامه گفت: فیلمنامه این سریال براساس طرحی از محمدحسین لطیفی و برداشتی آزاد از یک داستان معاصر ژاپنی به نام «درنای کاغذی» است که در جریان نگارش ارتباطی هم با ماجراهای حلبچه در کشور خودمان پیدا کرده و در مجموع یک ملودرام جذاب و گرم است که من دوستش دارم.

خودسیانی ادامه داد: کارگردانی این سریال را لطیفی بر عهده خواهد داشت و بطور قطع ایام نوروز نخواهد رسید، چون هنوز چیزی مشخص نشده و همه مسایل بطور موقت انجام شده است ، اما از آنجایی که این مجموعه به لحاظ مضمونی آنچنان درگیر مناسبت نیست، در مقاطع دیگر هم می تواند تولید شود و باید منتظر ماند و دید پس از تغییر و جابجایی کامل مدیران چه تصمیمی درباره سرنوشت این مجموعه گرفته می‌شود.

وی درباره دیگر فعالیت های خود گفت: یک سریال ۱۳ قسمتی دیگر با نام «عروس» هم برای مرکز سمنان نوشتم که طرح ابتدایی فیلمنامه و کارگردانی آن بر عهده امیر رضا لبافی بود که یک قصه اجتماعی و دوست داشتنی دارد و تلاش‌هایی صورت گرفته که ایام نوروز از شبکه «شما» روی آنتن برود، البته این موضوع هنوز قطعی نیست.