- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

خاطره خوش حضور در «چند متر مکعب عشق»/ آرزوی موفقیت برای فیلم‌های نوروزی

saed-soheili

بازیگر فیلم «رخ دیوانه» ابراز امیدواری کرد این فیلم در اکران نوروزی با استقبال مواجه شود.

ساعد سهیلی بازیگر سینما درباره اکران نوروزی فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به سوره سینما گفت: خوشحالم که «رخ دیوانه» در این فصل از اکران قرار گرفت و مانند آثار دیگری که در این سال بازی کردم به آن افتخار می‌کنم. امیدوارم فیلم همانطور که در جشنواره مورد توجه مردم قرار گرفت و برگزیده شد، در اکران هم با توجه و استقبال مخاطبان سینما قرار بگیرد و اکران خوبی را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به اکران نوروز گفت: در کنار اینکه دوست دارم فیلم «رخ دیوانه» در اکران موفق باشد، امیدوارم که همه فیلم های اکران نوروز فروش خوبی داشته باشند و در کنار هم استقبال خوب مخاطب را تجربه کنند. از طرفی به دلیل زحماتی که همه گروه برای رخ دیوانه کشیده اند صمیمانه آرزو می‌کنم اتفاقی که همه منتظر آن بودیم بیفتد و مورد قبول مخاطبان گسترده سینما واقع شویم.

سهیلی در مورد اتفاقات خوبی که در سال ۹۲ برای او در عرصه بازیگری افتاده گفت: خدا را شکر می‌کنم که در سال ۹۳ اتفاق‌های بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم که یکی از آنها حضور در فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» بود و انفاق دیگر هم این بود که پدرم فیلم دیگری را ساخت و من هم در آن حضور داشتم.

این بازیگر جوان افزود: سال ۹۳ هم حضور در «رخ دیوانه» و موفقیت آن در جشنواره فجر و جلب نظر مثبت مردم، برایم خوشایند بود. امسال تجربه های تلخی هم داشتم که ترجیح می دهم به آنها اشاره نکنم.

ساعد سهیلی در «رخ دیوانه» با طناز طباطبایی، امیر جدیدی، صابر ابر، نازنین بیاتی و … همبازی است.