- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

رفتن عمو رسول را باور نمی‌کنم/ خاطره علی شادمان از ملاقلی‌پور

ali-shademan1

بازیگر نوجوان فیلم «میم مثل مادر» از رسول ملاقلی‌پور با عنوان یکی از شریف‌ترین افرادی که تاکنون دیده، یاد کرد.

علی شادمان به سوره سینما گفت: مرحوم ملاقلی‌پور آینه تمام نمای صداقت بود و یکی از شریف‌ترین انسان هایی که تا امروز دیده ام. انسان خیلی پاکی بود و اندیشه‌ها و دغدغه هایی داشت که در دنیای امروز ما کمتر دیده می‌شود. فکر پاک و بی آلایشی داشت و همه این ویژگی‌های خوب در سبک زندگی او و کوچک ترین ویژگی های رفتاری اش کاملا مشهود بود.

بازیگر فیلم «میم مثل مادر» اضافه کرد: عمو رسول نان صداقت و مهربانی اش را می‌خورد. هیچ وقت روزی را که خبر فوت ایشان را شنیدم فراموش نمی کنم. بعد از خانواده خودشان و آقای منوچهر محمدی، ما از اولین کسانی بودیم که با خبر شدیم. به سرعت با پدر و مادرم از ایلام به تهران آمدیم و یادم هست که ساعت‌ها در بهت فرو رفته بودم و باورم نمی‌شد او از میان ما رفته است. راستش را بخواهید هنوز هم باور ندارم این اتفاق رخ داده است.

وی در ادامه افزود: انسی که من با آقای ملاقلی پور داشتم مثال زدنی بود. او کسی بود که پای مرا به سینما باز کرد و می توانم بگویم مهم‌ترین آدم زندگی من است، ایشان باعث شد مسیر زندگی ام عوض شود. همیشه به یادش هستم و امکان ندارد گذر زمان باعث شود فراموشش کنم. روحش غرق آرامش الهی باد.