- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

پیش از پخش «زمانه» پیشنهادهای ضعیفی داشتم/ بازی‌ها در این مجموعه متفاوت بود

parinaz-izadyar1

بازیگر اصلی مجموعه «زمانه» این اثر را یکی از بهترین تجربه‌های دوران کاری‌اش دانست.

پریناز ایزدیار بازیگر سینما و تلویزیون درباره پخش مجدد سریال «زمانه» به سوره سینما گفت : مجموعه «زمانه» یک تجربه ۱۱ ماهه در کنار یک گروه کاربلد و حرفه ای و کارگردانی باهوش و حرفه ای بود و به واقع یکی از اتفاقات خوب دوران حرفه ای من محسوب می شود ، بدلیل اینکه پیش از «زمانه» پیشنهادات ضعیف و بدی به من می شد، اما پس از پخش این مجموعه نگاهها تغییر کرد و کارهای بهتری به من پیشنهاد شد.

وی درباره استقبال مردم از این مجموعه تلویزیونی گفت: یکی از دلایل اصلی این استقبال را می توان در قصه و ساختار خوب آن دید. «زمانه» تصویری از جامعه امروز و روابطی است که در بین جوان‌ها و خانواده‌ها رایج است. این مجموعه نقد این روابط است و روی مخاطب که با این فضا و روابط آشنا است، تاثیر می‌گذارد. در بعد دیگری از مجموعه، نقد عاشقانه‌های احساسی و اقدام‌های غلط در این راستا را داریم. مخاطبان هم با چنین دیدگاهی از اثر استقبال کردند.

ایزدیار ادامه داد: با وجود اینکه «زمانه» از شبکه‌های دیگر هم پخش شده است، اما همچنان طرفداران خود را دارد و این امتیاز است. هنوز مخاطبان عزیز این سریال در شبکه‌های اجتماعی به من ابراز لطف می‌کنند که این نشانگر حضور یک تیم خوب و حرفه‌ای در پروسه تولید «زمانه» است. من احساس بسیار خوشایندی از این استقبال گسترده دارم و خیلی خوشحال هستم که مجموعه و حاصل کار من و همکارانم ماندگار شده است. از همین جا از محبت و توجه مردم عزیز تشکر می‌کنم.

parinaz-izadyar2 [1]

بازیگر «خط ویژه» در مورد بازی‌ها و نقش حسن فتحی در سریال «زمانه» گفت: بازی‌ها که به نظر من متفاوت بود و اکثرا با نقش‌هایی که پیش از این بازی کرده بودیم فاصله داشتیم، بعنوان مثال هومن برق‌نورد بسیار متفاوت بود و من هر بار مقابل او قرار می‌گرفتم لذت می‌بردم. حسین مهری و حمید گودرزی و بقیه بازیگران هم همینطور بودند. البته همه این خروجی ها به دلیل یک هسته مرکزی و یک هوش هدایتگر است که حسن فتحی به خوبی این کار را انجام می‌داد. در «زمانه» و به دلیل مهارت و تسط آقای فتحی، در یکی دو جمله تکلیف تو با نقش و خودت مشخص می‌شد تا به راحتی در فضای مورد نظر کارگردان قرار بگیری.

«زمانه» ساخته حسن فتحی با بازی حمید گودرزی، پریناز ایزدیار، هومن برق‌نورد، امید روحانی، حسین مهری و … از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود.