- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

موسیقی «دلبری» آغاز شد/ نخبگان دغدغه فیلمنامه «نیلوفرانه»

Dehghani-Ashkezari

جلال دهقانی اشکذری قصد دارد دومین ساخته بلند سینمایی خود را در جشنواره فیلم فجر رونمایی کند.

دهقانی اشکذری که اخیرا فیلمبرداری «دلبری» را به پایان رسانده است به سوره سینما گفت: در حال حاضر فرید سعادتمند موسیقی فیلم را آغاز کرده است ضمن اینکه صداگذاری همزمان توسط علیرضا علویان انجام می شود. با اتمام مراحل فنی صبر می کنیم تا اولین رونمایی فیلم را در جشنواره فیلم فجر داشته باشیم و بعد از آن برای حضور در بخش بین الملل سال آینده یا اکران عمومی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: علاوه بر این قصد دارم امسال سریالی دیگر را نگارش و کارگردانی کنم. در حال حاضر طرح کلی داستان «نیلوفرانه» مشخص شده ولی هنوز قسمت‌ها بصورت مجزا نوشته نشده است.این کار به هیچ وجه سفارشی نیست و با مشخص شدن فیلمنامه، آن را  به تهیه‌کننده ارائه خواهم کرد. این مجموعه علمی اجتماعی به حضور فرزندان نخبه در بستر خانواده می‌پردازد و کاراکترها در قالب سه خانواده در فضایی حسی عاطفی داستان را روایت خواهند کرد.

«دلبری» به تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی، درباره زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده‌اش اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد. هنگامه قاضیانی، عباس غزالی و جمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم هستند. جلال دهقانی اشکذری پیش از این فیلم سینمایی «خانه‌ای کنار ابرها» و مجموعه «حانیه» را کارگردانی کرده است.