- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

« زشت و زشت تر» به نیمه رسید/ همکاری کامبیز دیرباز و شاهد احمدلو

zesht-va-zeshttar1

تصویربرداری مجموعه «زشت و زشت‌تر» به کارگردانی شاهد احمدلو به نیمه رسید.

سوره سینما- فرید شب‌خیز تهیه‌کننده این سریال گفت: در حال حاضر گروه در دانشگاه شهید بهشتی مستقر است و مشغول ضبط سکانس های مربوط به دانشگاه هستیم و تا کنون بالغ بر ۵۰۰ دقیقه از کل کار یعنی در حدود ۵۰ درصد تصویربرداری شده است. تدوین به طور هزمان در حال انجام است. برخی از پلان ها در دو مزرعه در حوالی ورامین و جاده ساوه تصویربرداری می شود و پیش بینی ما این است که ضبط کار ظرف دوماه آینده به پایان رسد.«زشت و زشت تر» یک کمدی شیرین با محوریت جوانان است که سوژه جذاب و جدیدی دارد و لحظات مفرحی را برای خانواده ها ایجاد خواهد کرد.

در خلاصه داستان این سریال به قلم مشترک علیرضا مسعودی و امین حسینیون آمده است :سعید سنگی باغچه‌ای که پدرش به نیتِ هزینه ی ازدواجِ سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه‌ی شترمرغ راه انداخته، غافل از اینکه نوه عموی جوانشان احسانِ سنگی عاشق خواهرِ کوچکترش سحر شده است! نیتِ احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتنِ مزرعه در یک ماجرایِ کلاهبرداری! سعید شرط‌هایی برای ازدواج می گذارد که هر بیدی را می لرزاند، ولی احسانِ سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد! حالا سعید باید قبل از اینکه شرط ها رفع شوند مزرعه را احیاء کند وگرنه آنی می شود که نباید بشود….

zesht-va-zeshttar2 [1]

کامبیز دیر باز ،علیرضا جعفری ، غلامرضا نیکخواه ، عباس جمشیدی،حسین سلیمانی ،شراره دولت آبادی ، سوسن پرور، هومن حاجی عبدالهی ،شهرام قائدی ، یاسمینا باهر، حدیثه تهرانی، رضا رویگری ،حسین عابدی ،مجید شهریاری ،ماهان عبدی ،سعیده عرب ، ساقی زینتی ، بهزاد رحیم خانی، گیتی معینی ، بیژن پیشداری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.

همچنین عوامل تولید این اثر عبارتند از مشاور پروژه: حمید رحیمی نادی مدیر تولید : غلامرضا هاشم زاده ،مدیر تصویر برداری: حسین ناظریان طراح و اجرای گریم : آرمین اسماعیلی مدیر صدابرداری: احمد پولی بابایی نورپرداز : مهدی ابراهیمی، طراح صحنه و لباس : پیام حسین سوری برنامه ریز : ایمان غیرتمند، منشی صحنه: شهره فهیمی دستیار یک کارگردان: مهرداد یزدانی، تدوین: علی شب خیز، صدا گذاری و میکس: حبیب ده بزرگی، مدیر تدارکات : علی رضایی.

این سریال در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود.