- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«دریا و ماهی پرنده» سرانجام پروانه نمایش گرفت

darya-va-mahi-parandeh

فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» ساخته مهرداد غفارزاده پروانه نمایش دریافت کرد.

سوره سینما – به گزارش روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه کنندگی امیر پورکیان که بنا به دلایل نامعلوم صدور پروانه نمایشش به تعویق افتاده بود سرانجام موفق به دریافت پروانه نمایش شد. برخی اختلاف نظرها با وزارت ارشاد باعث به تعویق افتادن چند باره پروانه نمایش این فیلم شده بود. خبر دیگر درباره این فیلم ثبت قرارداد آن در گروه «هنر و تجربه» است که طبق برنامه ریزی ها فیلم در اکران بعدی این گروه به نمایش درخواهد آمد.

با توجه به نزدیک شدن زمان اکران، گروه تولید به زودی برای تبلیغات محیطی فیلم اقدام خواهند کرد. قرار است بعد از اکران عمومی «دریا و ماهی پرنده» در ایران فیلم را به جشنواره های مختلف بفرستیم. در نسخه ارسالی زمان فیلم تغییر خواهد کرد و یکی از پلا‌ن‌ها حذف می‌شود.

این فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته نیز در سالن همایش های برج میلاد به نمایش درآمد که با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شد. همایون ارشادی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح، ارشیا طالبی، علی اکبر صحرایی، مازیار نوروزی، محسن تمیزی همراه با مهرداد غفارزاده بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«دریا و ماهی پرنده» که مضمونی اجتماعی دارد به طور مشترک توسط مهرداد غفارزاده و اکبر روح به نگارش درآمده و محصول موسسه هنری خانه فیلم پروان است. پورکیان در حال حاضر فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را نیز به عنوان تهیه کننده آماده نمایش دارد.