- سوره سینما - http://www.sourehcinema.ir -

«جنجال در عروسی» سه ماه در فرانسه می‌ماند/ کودکان در جشنواره فیلم سه‌بعدی می‌بینند

janjal-dar-aroosi

محمد احمدی گفت: نسخه سه‌بعدی «جنجال در عروسی» به جشنواره فیلم کودک می‌رود.

احمدی که قرار بود فیلمش به صورت دوبعدی در جشنواره سال گذشته کودک روی پرده برود به سوره سینما گفت: مدتی است فیلم مراحل فنی خود را در فرانسه می‌گذراند و بخش‌های مربوط به جلوه های ویژه و مراحل فنی سه بعدی کار تا سه ماه دیگر در این کشور به پایان می رسد. طبق برنامه امیدوارم بتوانیم نسخه سه بعدی «جنجال در عروسی» ساخته سیدرضا خطیبی را به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان ببریم.

احمدی که این روزها «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی را روی پرده گروه هنر و تجربه دارد گفت: فعلا درباره میزان فروش نمیتوانم عدد و رقمی بگویم چون تبلیغات ما به تازگی آغاز شده و جای خود را پیدا خواهد کرد.

«جنجال در عروسی» محصول مشترک ایران و فرانسه که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی جلوی دوربین رفت روایتی است در یک مراسم عروسی که کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می کنند. بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، لذا تصمیم می گیرند جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.

بازیگران این فیلم عبارتند از علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست، مرتضی ضرابی، محمد رضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری زاده، علیرضا حائری زاده، سعید خبیری و با حضور نوجوانان: محمد جواد رسایی، امیر حسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی، علی کاظمی.